Jimmy Pop Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Den var jo nesten like stor som pikken min. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Den var jo nesten like stor som pikken min. Enda mer tomt prat fra en lite gutt. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Den var jo nesten like stor som pikken min. Bilde? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Den var jo nesten like stor som pikken min. Bilde? Lenke til kommentar
TRS Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Løpe med kniv, campe med rifle. og kjøpe colt en sjelden gang når man har lyst å storme. Men back to topic, var grei den der ja, sikkert vondt å få et skudd fra den i ryggen! Er du sikker på at du kjenner så mye? Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 det at du ikkje har lov til å skyte på folk med den var no faen meg dumt da, tenk da, ligge ute i krig å skyte mot biler, så kjem ein mann springande med pistol, det du må gjer da i stede for å blåse han til helvette, er å ligge der still og bli skutt sia du glømte pistolen din i basen. Synst personleg det er litt "rart" å sjå på nyhetene no for tiden, "fire blei drept i nye kamper i Irak" Herregud mann! Det er no krig, folk dør i krig.. Thats life! Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Den var jo nesten like stor som pikken min. Bilde? SirHartge: Nå er du bare ekkel! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 SirHartge: Nå er du bare ekkel! Er ikke jeg som vi ha bile av tissen din Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 SirHartge: Nå er du bare ekkel! Er ikke jeg som vi ha bile av tissen din Du vil , men forteller det ikke til andre Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Dessuten... Hadde jeg lagt bilde ut her, så hadde du bare bannet meg, Hartge... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Dessuten... Hadde jeg lagt bilde ut her, så hadde du bare bannet meg, Hartge... umulig, hadde jo ikke sett hva det var Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Send det på PM til meg da. Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Dessuten... Hadde jeg lagt bilde ut her, så hadde du bare bannet meg, Hartge... umulig, hadde jo ikke sett hva det var Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Skulle hatt sånn på CS. hadde ikke klart å løpt utenfor spawn engang før runden var ferdig med den tingen der! nei, awp er tingen awp er et n00b våpeen.. Glock er best! Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Ingen som har set Snipe doumentarene på Discovery da?? De har jo faen med styrbare skudd som er 40 cm... (ANTI TANK SNIPER)... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Ingen som har set Snipe doumentarene på Discovery da?? De har jo skitt med styrbare skudd som er 40 cm... (ANTI TANK SNIPER)... 40 cm????? Ehhhhhhh Dokumentasjon hadde vært interessant. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Det er sikkert en skrivefeil. 40 cm er (lett?) artilleri-/tankammo. Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Skulle hatt sånn på CS. hadde ikke klart å løpt utenfor spawn engang før runden var ferdig med den tingen der! nei, awp er tingen awp er et n00b våpeen.. Glock er best! Neida.... 5-7 Eier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå