b-real Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 http://club.guns.ru/eng/ntw20.html It fires 20mm HE Cannon rounds out to a range of 1.5 kilometers Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 blir jo nesten kastet bakover hvis du ikke holde ordentlig :o visste ikke at de var så store ass :o Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Wow - 20mm... Har hørt om 12,7mm sniper, men 20mm var voldsomt da. De fleste 'vanlige' sniperrifler er vel for 7,62 ammo tror jeg, den 20mm (og 12,7) er vel mer for kjøretøy o.l. - Ingen hensikt å bruke dem direkte mot folk vil jeg tro. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Skulle hatt sånn på CS. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Skulle hatt sånn på CS. hadde ikke klart å løpt utenfor spawn engang før runden var ferdig med den tingen der! nei, awp er tingen Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Skulle hatt sånn på CS. hadde ikke klart å løpt utenfor spawn engang før runden var ferdig med den tingen der! nei, awp er tingen Løpe med kniv, campe med rifle. Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Den var stor den En anelse større enn luftgeværet mitt å Lenke til kommentar
fondus Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Heh, kaller dere den pingla der for et gevær? Kom hjem til mere og se på mitt atleri dere Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 fy faen...den skulle jeg likt å hatt Lenke til kommentar
lperik Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Løpe med kniv, campe med rifle. og kjøpe colt en sjelden gang når man har lyst å storme. Men back to topic, var grei den der ja, sikkert vondt å få et skudd fra den i ryggen! Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 må være feka det bildet der.. så aktfor stort ut Lenke til kommentar
lperik Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 må være feka det bildet der.. så aktfor stort ut tror nok ikke det er feika nei Lenke til kommentar
Odden Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 vanlige sniperrifler er enten .300 winchester eller 7,62. det går ann å få custom made til det kaliberet du vil. 12,7 er for bruk mot mindre APC osv. men en skifter selvfølgelig ikke våpen om en person skyter mot deg. en sniper kan komme i de fleste kaliber. omtrent det samme som en jaktrifte. (som faktisk er nøyaktig det samme som en sniperrifle.) uansett så gjør det faktisk ingen forskjell om du blir truffet i hodet av en 6,5mm konkurannserifle på 200m eller enn 12,7mm sniper på 200m. du er like dau uansett hva. Lenke til kommentar
zeoman Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 det var litt størrelse på den ja Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 den var liten.. Slikt våpen burde brukast under avretting... Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Hvis du ser på linken så er det en anti-materiell rifle da. Vanlige sniper rifler har som påpekt over littmindre kaliber. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 /me kunne sikert klart å håndtere en slik sniper med litt trening (d.v.s 1-2 år) Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 /me kunne sikert klart å håndtere en slik sniper med litt trening (d.v.s 1-2 år) ta vekk bindestreken du så er du nærmere sannheten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå