Aafloey Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Som topic sier, så gjorde jeg ferdig spillet i sted. Etter slutten å dømme så kommer det enda et spill? Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
zuperhans Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Som topic sier, så gjorde jeg ferdig spillet i sted. Etter slutten å dømme så kommer det enda et spill? Noen som vet noe om dette? koste meg gjennom spillet for noen dager siden. kommer det nytt spill? siden det står to be continued så klart det! Tror ikkje vi får noe informasjon om neste spillet før om et år i vert fall :!: Lenke til kommentar
heikkih Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Som topic sier, så gjorde jeg ferdig spillet i sted. Etter slutten å dømme så kommer det enda et spill? Noen som vet noe om dette? Det er gitt signaler om at det dette også kommer til å bli en trilogi. Selv er jeg kommet litt over halvveis, men tar meg god tid og koser meg med 45/45 light seeds alle steder Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Kult! Dette spillet var et av årets høydepunkter for meg! 3 spillet jeg har orka å gjort ferdig i år. Har kommet alt for mye kjedelig... Da får jeg glede meg til neste PoP da Så får vi håpe filmen fra Jerry Bruckheimer blir like spennende som alle PoP spillene! Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Håper på en måte at det blir en trilogi som det hintes til. Men kan gjerne unngå fellen de gikk i i forige generasjon, med å gjøre Prinsen mer "rocka". OT: Gleder meg litt til PoP-filmen. Er veldig glad i Bruckheimer-filmene. Og Gyllenhaal ligner ganske mye på Prinsen også syns jeg. Litt dritt at de valgte looken fra PoP: WW istedet for SoT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå