Gå til innhold

Littlebigplanet, et lite spørsmål

lasse_hansen87

Anbefalte innlegg

Hei.

Har et lite spørsmål, man kan som sagt kjøpe visse ting til LBP på PSN sidene... Som f.eks klær, osv.. Det jeg da lurte på var, hvor lagrer disse seg? Hvis man f.eks skal formatere hardisken, eller bytte den eller noe, og lagrer savegamsa ti LBP... Lagrer de tingene man kjøper seg, legger de seg i savegamsen også? Eller hvor blir di av?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du reformatterer disken din men tar "backup" av alt så tipper jeg at du får tingene automatisk tilbake etter en "restore". Uansett så er alle kjøp og nedlastninger lagret i PS-Store så du kan bare laste dem ned på nytt uten å betale igjen.

Ja alt kommer tilbake etter en restore. Ting du har betalt for på PS store kan lastes ned 5 ganger før du må betale for det igjen.

Lenke til kommentar
hmm, skulle tru man kunne laste ned så mange ganger man ville på samme ps3 ja.. Ang savegames, hvis jeg legger savegames over på minnepen, så formaterer jeg, så installerer jeg spill, og legger inn savegames.. Kan jeg ikke forsette med trofeèr da? Må jeg begynne på nytt da?

Nei, da kan du ikke fortsette med troféer. De troféene du allerede har fått, beholder du så klart..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...