lasse_hansen87 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hei. Har et lite spørsmål, man kan som sagt kjøpe visse ting til LBP på PSN sidene... Som f.eks klær, osv.. Det jeg da lurte på var, hvor lagrer disse seg? Hvis man f.eks skal formatere hardisken, eller bytte den eller noe, og lagrer savegamsa ti LBP... Lagrer de tingene man kjøper seg, legger de seg i savegamsen også? Eller hvor blir di av? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hvis du reformatterer disken din men tar "backup" av alt så tipper jeg at du får tingene automatisk tilbake etter en "restore". Uansett så er alle kjøp og nedlastninger lagret i PS-Store så du kan bare laste dem ned på nytt uten å betale igjen. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hvis du reformatterer disken din men tar "backup" av alt så tipper jeg at du får tingene automatisk tilbake etter en "restore". Uansett så er alle kjøp og nedlastninger lagret i PS-Store så du kan bare laste dem ned på nytt uten å betale igjen. Ja alt kommer tilbake etter en restore. Ting du har betalt for på PS store kan lastes ned 5 ganger før du må betale for det igjen. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 okay.. kjekt å vite =) Når man tar en restore. lagrer spill filene seg også da? altså installasjons filene til spilla? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Nei, du må stappe inn en minnepinne, vanlig eller USB, og lagre savegames på den før du formaterer/restore. Bare plugg pinnen inn, velg saven, velg kopier og til slutt velg pinnen som skal komme opp. Piece of cake! Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 den skjønte jeg ikke helt? Har en minnepen på 2gb. skal jeg legge over bare savegamesen på den? ikke noe annet? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Men husk at når du gjør dette, mister du muligheten til å få trophies på de gamle savene. Du må altså starte en ny save for å få troféer.. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 hvis jeg kopierer savegamen, og legger de inn etter å ha installert spillet, kan jeg ikke forsette med de tropicene jeg hadde da? Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Ja alt kommer tilbake etter en restore. Ting du har betalt for på PS store kan lastes ned 5 ganger før du må betale for det igjen. Er det ikke 5 forskjellige PS3'er? Trodde man kunne laste ned så mange ganger man ville på samme ps3? Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 hmm, skulle tru man kunne laste ned så mange ganger man ville på samme ps3 ja.. Ang savegames, hvis jeg legger savegames over på minnepen, så formaterer jeg, så installerer jeg spill, og legger inn savegames.. Kan jeg ikke forsette med trofeèr da? Må jeg begynne på nytt da? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Nei det er 5 ganger på samme PS3, eller med samme konto som man lastet ned fra. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 hmm, skulle tru man kunne laste ned så mange ganger man ville på samme ps3 ja.. Ang savegames, hvis jeg legger savegames over på minnepen, så formaterer jeg, så installerer jeg spill, og legger inn savegames.. Kan jeg ikke forsette med trofeèr da? Må jeg begynne på nytt da? Nei, da kan du ikke fortsette med troféer. De troféene du allerede har fått, beholder du så klart.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå