hitokiri Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Sjekk hva du kan vinne i julekalenderen i dag. Les mer Lenke til kommentar
fakuall Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) 1st. haha måtte, har aldri gjort det før og kunne ikke la sjangsen gå fra meg. :!: Endret 11. desember 2008 av glamongo Lenke til kommentar
Oluu Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Faen, andremann her da! Oh man, hadde vært utrolig sweet å fått denne i posten xD I love it! Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hmm, ser ut som at lenken til produktet er veldig feil... Lenke til kommentar
tobn Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 da var det min tur til å vinne Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Lenken til LG er også feil: http://nordic.lg.com/ Skal være http://nordic.lgE.com/ Lenken til mobilen skal være slik: https://prisguiden.no/product.php?product_id=100193 Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Nå synes jeg det er min tur å vinne, altså... nesten så jeg gir opp å delta, når jeg aaaaaaaaldri vinner Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Nå synes jeg det er min tur å vinne, altså... nesten så jeg gir opp å delta, når jeg aaaaaaaaldri vinner ja det burde være slik at de som har vært med i over 2 år er garantert og få premie.. Lenke til kommentar
fakuall Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Nå synes jeg det er min tur å vinne, altså... nesten så jeg gir opp å delta, når jeg aaaaaaaaldri vinner ja det burde være slik at de som har vært med i over 2 år er garantert og få premie.. bedre om de med 5år vinner. Lenke til kommentar
galskab Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Får "Konkurransen eksisterer ikke, eller er forutfor din tid..." melding etter jeg klikker send svar.. Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Får "Konkurransen eksisterer ikke, eller er forutfor din tid..." melding etter jeg klikker send svar.. Akkurat det samme får jeg. Kjipt å ikke få muligheten til å delta en gang! Lenke til kommentar
Qwerty2070 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Får "Konkurransen eksisterer ikke, eller er forutfor din tid..." melding etter jeg klikker send svar.. Akkurat det samme får jeg. Kjipt å ikke få muligheten til å delta en gang! +1 I'll bump that also På kvinneguiden sin kalender står det riktignok "Access denied for user 'xxx'@'xxx.xx.xxx.%' to database 'konkurranse' Konkurransen er ikke aktiv." Nå har de omsider fiksa det. Endret 12. desember 2008 av Qwerty2070 Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Får "Konkurransen eksisterer ikke, eller er forutfor din tid..." melding etter jeg klikker send svar.. Akkurat det samme får jeg. Kjipt å ikke få muligheten til å delta en gang! +1 I'll bump that also På kvinneguiden sin kalender står det riktignok "Access denied for user 'xxx'@'xxx.xx.xxx.%' to database 'konkurranse' Konkurransen er ikke aktiv." Nå har de omsider fiksa det. Svar er sendt ja :-) Lenke til kommentar
fakuall Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Æsj, hvor kom du fra Cyprez? Jeg hadde lengst fartstid jo. Lenke til kommentar
djmgs Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hadde vært utrolig herlig å vinne denne mobilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg