julepynt Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Nå har det kommet noen nye LianLi på Microplex. Bl.a. et som har akvarium innebygget i siden. www.microplex.no Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 haha, det akvariumet er jo testet av hw, og det er en stund siden kabsene kom, ikke akkurat nyhet? fint du sier ifra da! Lenke til kommentar
EC Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Det er testet av _overklokking_, ikke hardware! Les selv: http://www.overklokking.no/casemods/lianli...rium/index.html Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 www.overklokking.no ruler hw.no !! Og hvertfall når man har T-skjorte! Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 vil nå si at overklokking fortsatt er en slags underavdeling av hw. Men det er bare meg da... btw, det var linket fra hw.no's hovedside til den testen.. Lenke til kommentar
manpower Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 link TIL overklokking! det vil si at det ER overklokking.no som har testen den. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Nå synes jeg lian li går mer og mer vekk fra det de startet med, nemmelig stilrene og annerledes kabinett. Begynner å bli litt glorete nå...? Omtrent som mitt eget Lenke til kommentar
JrRRr76 Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 vil nå si at overklokking fortsatt er en slags underavdeling av hw. Men det er bare meg da... btw, det var linket fra hw.no's hovedside til den testen.. Overklokking.no er ikke en underdel av Hardware.no så vidt jeg forstår. Det er en samarbeidspartner, altså et fritstående esablisement som inngår i gruppen over samarbeidspartnere hvor hardware.no er en av dem. Grunnen til at linken fantes på hardware.no sin hjemmeside, var at de av og til poster nyheter fra noen av samarbidspartnerene sine, slik som akamera.no og windows.no Har jeg oppfattet riktig yummy og manpower? Lenke til kommentar
EC Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 JrRRr: Du har oppfattet det korrekt. Overklokking.no er en standalone site på samme måte som alle de andre søstersitene til hardware. Vi får stort sett alle våre ingresser publisert på Hardware.no, slik som alle andre søstersiter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå