TST Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 I god tradisjon teller vi ned til jul i form av daglige konkurranser. Les mer Lenke til kommentar
Brugi Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hvorfor har dere valgt å bruke navnet Loki alternativt til Loke i det første spørsmålet, som er det jeg har opplevd som det vanligste navnet å bruke, i historiene fra norrøn mytologi. Har bare kommet over navnet Loki i engelske tekster og jeg er vant med den fornorskningen dere bruker i anmeldelsene deres. Lenke til kommentar
Tetsuja Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 liker så sinsykt at dere gir ut flere enn ett spill omgangen krysser vi fingrene dennegangen også da..^^ Lenke til kommentar
Gorechild Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Enig med Brugi Loke er navnet på den norrøne guden. At engelsk talende velger å vri på navne for å lettere kunne utale det får bli deres sak. hmmm, da kan vel jeg begynne å prate om dude og halla (gud og allah). (jepp er ikke serlig seriøs kl 6 om morgenen) Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 I dag synes jeg det er en passende dag å vinne en konkuranse på Men skal si meg enig med dere at Loke er bedre å si, siden det er det han tross alt heter, men er jo ikke noe stor sak da Lenke til kommentar
FredyZoR Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Han heter da "Loke", det er norrøn mytologi ikke engelsk. Lenke til kommentar
Bjorn Ole Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Ja, det heter jo Loke og ikke Loki, som høres helt lokka ut... Hehehhe Men uansett, noen intressante spill her, håper jeg vinner. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Vinner jeg hvis jeg ikke klager på at gamer.no har skrevet Loki? Uansett så var dette en premie jeg godt kunne ha tenkt meg. Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Hvorfor har dere valgt å bruke navnet Loki alternativt til Loke i det første spørsmålet Var bare en skrivefeil :-) Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 hehe denne her så spennende ut Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Oioioi, vil våge å si at dette er beste pakken så langt Da krysser vi alle fingre, tær, hårstrå og tarmer for at det blir meg denne gangen Fra Wikipedia: "Loke (norr. Loki) er i den Norrøne mytologien opprinnelig en jotun...". Så det er vel opprinnelig Loki han heter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg