Gå til innhold

Mulighet for et år i afrika med dyr

drz

Anbefalte innlegg

Om ca 6 mnd er jeg ferdig med mitt siste år på allmenn. Jeg har lyst til å gjøre noe helt annet før jeg begynner på en 5årig jus utdannelse. Jeg har lenge tenkt på muligheten å tilbringe en lengre periode i afrika hvor jeg kan jobbe i et viltreservat eller noe lignende. Det som tente gnisten min var en reklame på Animal Planet hvor de viste noen klipp fra noen studenter som jobbet nært med dyr som geparder osv.

Fant en side som het travel-x.no eller noe men de skulle jo ha 40 000 for en mnd. Finnes det noen billigere prosjekter som bygger på frivillig arbeid som dere vet om?

Takker for alle svar.

Endret av drz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg så litt på noe sånt for en stund siden. Og jeg fant en side om dette, og jeg tror definitivt at det var billigere enn 40k i måneden. Jeg husker ikke noe webadresse akkurat nå, men veit jeg lagra siden som bokmerke på den stasjonære. SÅ jeg poster for å få denne i mine innlegg så jeg ikke glemmer den, så kommer jeg tilbake til deg med URL. ;) Men jeg veit ikke om det varte noe lenger enn et halvår, om jeg ikke blander det prosjektet med et annet et.

Lenke til kommentar
Om ca 6 mnd er jeg ferdig med mitt siste år på allmenn. Jeg har lyst til å gjøre noe helt annet før jeg begynner på en 5årig jus utdannelse. Jeg har lenge tenkt på muligheten å tilbringe en lengre periode i afrika hvor jeg kan jobbe i et viltreservat eller noe lignende. Det som tente gnisten min var en reklame på Animal Planet hvor de viste noen klipp fra noen studenter som jobbet nært med dyr som geparder osv.

Fant en side som het travel-x.no eller noe men de skulle jo ha 40 000 for en mnd. Finnes det noen billigere prosjekter som bygger på frivillig arbeid som dere vet om?

Takker for alle svar.

Damen reiste for et år siden på frivillig arbeid til Ghana gjennom Atlantis men kun for et par måneder. Jeg vet at de har et par programmer som involverer dyr så du kan jo se litt på siden dems.

Er litt usikker på om de har så lange opphold som du tenker på. Men se på siden så finner du det ut. Vist ikke så kan de sikkert hjelpe deg med andre programmersom har lengre opphold.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
fant denne siden på nettet akuratt

I-to-i

Der ser det ut til å være ganke billig... Aldri vært med på noe lignende så kan ikke si om disse er profesjonelle eller ei, men ser jo bra ut.

"> Forummelding

Det oppstod en feil. Er du usikker på hvordan du bruker innstillingene, gå til hjelp.

Feilen var:

Beklager, noen filer mangler. Hvis du prøve å se et emne kan det hende det er flyttet eller slettet. Vennligst gå tilbake og prøv igjen.

"

=(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...