Gå til innhold

Hodetelefoner til iPod - 500-800 kroner - julegave

Tobbaas

Anbefalte innlegg

En fin ting er at man kan kjøpe julegare på nett, en annen ting er at man kan be andre om hjelp til å finne det man leter etter! Altså; jeg trenger tips til hodetelefoner til bruk på iPod. Skal være julegave til en voksen, altså mer til å høre rock og pop enn hip-hop. Kombinasjonen lyd - design - pris er det som vil vektlegges. Jeg ser for meg at de skal koste et sted mellom 500 og 800 kroner. Kan samtidig spørre om noen har erfrinager med Bang & Olufsen Form 2?

Setter pris på gode innspill, tips og råd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

IKKE SKULLCANDY . det må være det verste...

men fin side, det skal du ha;)

Sennheiser, shure og AKG er fint i den klassen. Creative er noe sjit, spiller verre enn katta i sekken.

og disse koss porta pro, :p haha, det er helt latterlig.

men nok klaging. :p haha

Apropos den siden, noen forslag. når du ikke sier noe mer spesifikt:

Sennheiser

Sennheiser HD555 - store, men spiller utrolig bra og balansert, sitter godt og isolerer også godt. "Deilige" spør du meg. :p

Sennheiser hd515 Rimeligere utgave, spiller også godt, men det andre er verdt det lille ekstra.

Sennheiser HD215 Designmessig kan de være vanskelige, noen liker dem andre ikke, ikke sånn utrolig deilig finish på produktet, men du verden for en lyd for denne prisen. Jeg var imponert.

Sennheiser cx500

Dette er heftige øreplugger, dette er mitt neste kjøp når jeg skal ha nye. definitivt. PLugger gir god balansert lyd og god isolasjon, bare det er kvalitet ;)

AKG

VEldig mye bra, men ikke min sterke side når det gjelder erfaringer. Men har skjønt at AKG K518 DJ Spiller bra ;) Dette er porta pro knuseren btw.

my 2 cents ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...