Mr. ve Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Først av alt: litt usikker på om denne er i rett underkategori, men flytt den hvis ikke. Har prøvd en stund å fått åpnet noen porter i routeren hos en kompis, uten hell. Så i dag, skulle jeg bare teste om det funka hvis jeg disablet hele NAT-sikringen. Det ble gjort, og alt virka. Problemet er at jeg ikke kommer inn på routeren igjen. Normalt har gatewayen vært 192.168... Men nå er den 10.0.0..., og hvis jeg går inn på den gatewayen, kommer jeg inn på speedtouch, som er modemet. Routeren er en Belkin G+ ettellerannet. Som sagt, alt ser ut til å virke, men ønsker å ha det tilbake som før. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Da må du jo resette den, dog kan det jo se ut som du har en router i modemet og ikke trenger flere i serie. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2008 Har resetta, både modem og router. Glemte å nevne at alle maskinene er kobla til routeren, og alle virker (tror jeg). Lenke til kommentar
agvg Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Og du har ikke satt ledningen fra modemet i switch-delen? Hvis ja, ta den ut og restart routeren. Lenke til kommentar
Newklear Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Prøv med Angry IP Scanner e.l.? http://www.angryziber.com/w/Home Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå