moldespurven Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) hei skal nå kjøpe meg ny mobil (blir etter jul)skal prøve å sette opp hva som er viktig for meg og hva som ikke er viktig, mangler noe så si i fra:D Pris,ikke mer enn 3000/m abb men viktig at månedsprisen ikke avskrekende på abbet, 129 er vel maks. Funksjoner. -Kalender. Ja (trenger ikke å vere proff men greit at det er en der:P) -Email Klient. Nei Form Fomat: alt. Vekt: ikke viktig, men så klart et lite + jo lettere den er. Sprut/støtsikker. Nei. Skjerm -Fargeskjerm. -Størrelse på skjerm: går for det samme men jo større jo bedre, grei oppløsning. -Touchscreen: nja litt skeptisk til Touch men om det finnes en perfekt mobil med touch så kan jeg velge det. -Merke: alt -Kamera: Ja(noe av det viktigste) -Videokamera: ja.(ikke så viktig som kamera) -Symbian. hva er det? -Infrarød. Ja(men holder egentlig med bluetooth) -Mine. fint med litt minne ja men holder med 1-2 GB. -Minnekort. Ja. -Mp3. Ja(noe av det viktigste sammen med kamera) -Triband. Nei. -3G. ikke nødvendig -Wlan. Ikke nødvendig, men kan gjerne vere der. -GPS. blir antaglig ikke brukt men gjør slettes ikke noe om det er der. -Instant massenger + +. Nei -Radio. Ja - Wifi. fint om det er der. Bruksområder, Ringe, sms, Musikk, Kamera. trenger altså en god "allround" telefon der hovedprioriteriene er Musikk og Kamera. Sett på endel modeller i ulik prisklasse: Nokia 5610 Xpressmusic. Nokia N82 SE W595 Se w902 Se G900 Noen andre alternativer? har sett at mange skriver at SE G900 er treg, er den det bare om man har mange programmer oppe samtidig? etter å ha sett litt virker det som Nokia N82 eller G900 er de telefonene som passer meg best, kan selfølgelig komme med forslag på andre modeller. Takk på forhånd:D Endret 14. desember 2008 av moldespurven Lenke til kommentar
moldespurven Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 jeg har også sett på lg kc910 den virker jo bra men er skeptisk til Touch + den er litt dyr... Lenke til kommentar
srbz Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 G900 er god både på musikk og kamera. Litt treg er den, men det er tross alt en smarttelefon. Smarttelefoner er trege. Alt i alt er jeg ganske fornøyd med min, men det er mye forskjell i menyer fra andre Sony Ericsson, samt at her har du touchskjerm. Jeg synes forøvrig touchen virker helt fint. W902 er genial. Mangler dog WLAN. Kanon på musikk, kanon på kamera, utstyrt med 8GB minnekort... Lenke til kommentar
moldespurven Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2008 et - med W902 er at den mangler wifi så detta ble et vanskelig valg, At G900 har touch skjerm sammen med Taster virker tøft:D men hvem av de har best blanding mellom basisting på en telefon(batteri osv), kamera og mp3 spiller. Lenke til kommentar
moldespurven Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 hmm hvor lenge varer batteriet på Nokia n82? og hvor bra er musikk spilleren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå