Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) om man har kjøpt et brukt spill på gamestop og har kviteringen, hva skal til for å få levert det tilbake? Endret 11. desember 2008 av Slettet-T9cKWhDpN0 Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Kviteringa og spillet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Kviteringa og spillet? ikke noen krangel? alt går greit? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Du kan vel ikke levere tilbake et spill på den måten, når alle vet du likesågodt kan ha gått hjem og kopiert det? Men du kan sikkert selge det igjen, til en dramatisk lavere pris Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Du kan vel ikke levere tilbake et spill på den måten,når alle vet du likesågodt kan ha gått hjem og kopiert det? Men du kan sikkert selge det igjen, til en dramatisk lavere pris men når det ikke funker? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Du skal kunne levere inn spill igjen Jeg har iallefall levert inn bruktspill før, funka det Du får bare ikke så mye for det... Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) For meg virker det som gamestop er veldig nøye med brukte spill de selger ut. Er bare å ta med spillet og kviteringen til butikken og forlange et "nytt" bruktspill. Endret 12. desember 2008 av Sadfez Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 platen ser fin ut, men det funker ikke på xboxen. har jeg krav på nytt eller pengene tilbake. Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 platen ser fin ut, men det funker ikke på xboxen. har jeg krav på nytt eller pengene tilbake. Joda, om du kjøper ett produkt som ikke funker, så. Og tror egentlig ikke det er noe stress, bare stikk dit og prøv og bytte det inn egentlig. ;] Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 GameStop har samme garanti på brukte og nye spill.. Bare ha med spill og kvittering, så skal det gå greit. Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Den Gamestop'n jeg handler på har 10 dagers returrett. Er du ikke fornøyd innen 10 dager, kom tilbake med spillet og kvittering så får du pengene tilbake. Skal dit i morgen å levere COD:Waw & Price of Persia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå