Justitiarius Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Slenger ut ett bilde jeg tok idag. Bildet er uredigert. Kom med konstruktiv kommentarer EDIT: Bytter ut bildet med ett jeg croppet litt mer. Endret 12. desember 2008 av Aleksanderwoods Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Digg med vinterlandskap. Syns bildet er fint, men det skaper unødvendig uro at månen ikke er helt sentrert - bare nesten. I sluttversjonen hadde jeg nok tatt vekk litt på venstresiden. Ellers liker jeg komposisjonen med mye luft. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Skaler bildet ditt er du snill. Lenke til kommentar
Justitiarius Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2008 Takker for kommentarer, som dere ser har jeg lastet opp ett nytt bilde og prøvd å rette på det jeg fikk kommentarer om Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Jeg liker enkeltheten og de veldig duse fargene. Jeg virkelig hater signaturen. Den er stygg og unødvendig. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Tok meg friheten til å leke litt med bildet ditt. Gi meg beskjed om du vil at jeg skal fjerne det igjen. Man gjør mye rart når man slutter å røyke gitt.. Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg lurer på om du kunne hadd bedre fokus på månen. (månen i fokus hadde vært mitt valg i det minste) også tror bildet hadde blitt bedre om du justerte tint/hvitbalansen slik at snøen blir hvit ikke rød... men kanskje du mente å gjøre alt dette som det er, vanskelig å vite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå