kattbabb Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hallois.. Jeg har ein HP Pavilion dv9074ea som er ca 2 år gammel. Den har funket "greit" men har hatt problem me temp, slått seg av under spillng, viftestøy, cdluken åpner seg regelmessig uten noen grunn til det, og att den driver og "fjerner" det trådløse nettverkskortet i maskinen. Har brukt maskinen hver dag stort sett og på mandags kvelden slo jeg den av, tok ut batterildderen og tok kveld. Tirsdags morgen når jeg skulle starte den så fant den ikke det trådløse igjen.(sjokket;)) Tenkte som vanlig att jeg bare skulle restarte den til den fant nettverket igjen men... Fekk restartet den 2 ganger uten att noe skjedde før den plutselig ikke ville slå seg på i d hele:( Det eneste som skjer er att alle lysene som skal lyse lyser, så starter den nesten opp før den dauer igjen. Så starter den seg igjen automatisk og sann kan den stå og kødde til jeg tar ut batteriet. Er det noen som har vert borti det før eller har ein ide om hva som kan være galt? Har pratet med noen kjentfolk og de mener att det er viften som er død, og derfor vil ikke pcen starte. Kan det stemme? Er evig takknemmelig for alle svar=) Lenke til kommentar
per_skrul Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hadde en bærbar med samme symtomer. Mye støv inni. Lot det gå forlenge med oppstartsproblem. HD røk til helv.... på grund av varme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå