Simkin Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Vet ikke.Det som tar kaka er der det ligger en russer nede og en fyr holder hodet hans ned med foten og skjærer over strupen og tilslutt står med hodet i handa. Der har du hjævlig video. husker jeg så den for noen år siden, hører bare gurgling.. nei fy faen! ekte eller ikke, det er en jævlig video Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Vet ikke.Det som tar kaka er der det ligger en russer nede og en fyr holder hodet hans ned med foten og skjærer over strupen og tilslutt står med hodet i handa. Der har du hjævlig video. husker jeg så den for noen år siden, hører bare gurgling.. nei fy faen! ekte eller ikke, det er en jævlig video Link? Har lyst å se den. Eller trenger bare navnet da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Fatter ikke hva som var så galt med denne filmen. Jeg syns ikke den var noe verre enn 2girls1cup eller 2men1horse. Sistnevnte lo jeg meg skakk av, hysterisk morsomt første gang jeg så den og siden har jeg bare ledd hver gang jeg ser den. Syns BME Pain Olympics er verre Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) jeg lo meg ihjel av bme pain olympics.. 2men 1horse var bare merkelig.. send meg PM om du vil ha NASTY link.. Endret 13. desember 2008 av svenningen Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) 2men 1horse var bare merkelig.. Trur han døyde faktisk. Mange rare skapningar her i verda. Endret 13. desember 2008 av Gizmo93 Lenke til kommentar
lilko Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 2men 1horse var bare merkelig.. Trur han døyde faktisk. Mange rare skapningar her i verda. Ja, han "døyde". Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Pain olympics! HAAHAH! så den nettopp! Ler meg igjel! For en idiot! :!: :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Så du enern eller toern? lilko, ja, gjorde han ikke det? Eller var bare artikkelen og alt det der fake? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Jaja, det finnes forskjellige folk. Lurer på hva som skjer i hodet på sånne folk. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Så du enern eller toern? lilko, ja, gjorde han ikke det? Eller var bare artikkelen og alt det der fake? Aner ikke. Men han tok tau rundt ballene og penisen og skjærte av penisen med en kniv og tok øksa og hogga opp ballene. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 lilko, ja, gjorde han ikke det?Eller var bare artikkelen og alt det der fake? Yepp. Han ville ikke til legevakta. Jaja, kan ikke si jeg har mye medlidenhet, når man holder på sånn. Samme med BME pain olympics karen, og alt annet av sånt greier. Finnes en dokumentar om han som likte å ta hestkuk i rektum: Zoo (2007) Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 en dude som driter i ett glass? begynner å bli mange av de "drite" greiene på internet nå ... Nei. En som stapper en syltetøyglass i rumpa som knuses i analåpningen hans. Au. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Finnes værre ting på internets. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 For og ikke nevne August Underground -.- Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) husker da jeg så 2girls 1cup.. spiste bokstavelig talt ikke noe før halvannen dag hadde gått. Hva f*n er galt med folk liksom. Edit: Kom på noe, gå på google, skriv i "qqqqq" (Q 5 ganger), trykk deretter på prøv lykken. Groowse.. Endret 14. desember 2008 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 For og ikke nevne August Underground -.- Det blir noe annet. Er jo en film, med skuespillere og falskt blod. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 August Underground var en helt grei film syns jeg. Akkurat som Guinea Pig-filmene og Men Behind the Sun og en del andre jeg hørte skulle være skikkelig ille og grose meg ut. Satt med ei venninne og så de og ingen av oss reagerte noe særlig Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Vet ikke.Det som tar kaka er der det ligger en russer nede og en fyr holder hodet hans ned med foten og skjærer over strupen og tilslutt står med hodet i handa. Der har du hjævlig video. er det blod? Og ja! Annbefaler ikke og se den. Jeg kan se på dick mollesters i 24 timer men faen ikke en slik en igjen. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Det finnes en nasty video som heter "Putrid Sex Object", men den er fake. Er en helt utrolig stygg performance-artist fra USA som har lagd den. Ku/heste-hodet er fake. (Har ikke sett'n selv) Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) http://www.metacafe.com/watch/1314704// hehe Endret 14. desember 2008 av magnusloe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå