Gå til innhold

Noen som har sett: 1 man 1 jar?

Europa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En fyr setter seg på et stort glass og presser det opp i analen. Når den har kommet godt opp, knuser glasset. Mannen graver opp i ræva for å få ut glasskårene, mens blodet spruter. Må jo være livstruende blødninger.

Endret av Europa
Lenke til kommentar
En fyr setter seg på et stort glass og presser det opp i analen. Når den har kommet godt opp, knuser glasset. Mannen graver opp i ræva for å få ut glasskårene, mens blodet spruter. Må jo være livstruende blødninger.

Denne beskrivelsen var ille nok. Trenger ikke å se filmen nå.

sick0021.gif

Lenke til kommentar

Å fa*n. Føkk. Det er faktisk det verste jeg har sett, og jeg har sett mye dritt fra #chan. Jeg håper han kom seg til et sykehus fort som pokker, for det nytter ikke å skulle begynne å plukke ut glass selv. Jeg fikk klikket den bort etter at blodet begynte å sildre. F*EN!

Dette skjer:

En mann presser anus over et glass hvorpå glasset knuser med et *pop* når det har kommet helt opp i anus. Det begynner å renne blod ut fra rompa etterhvert som han prøver å plukke glasskårene ut av rompa.

Lenke til kommentar

Det var vel en av følgende:

A) Han var høy på noe.

B) Han er/var en masochist med en ting eller to for smerte. (Det hele var planlagt)

C) Han var tilbakestående/han tenkte ikke på at glasset kunne knuse/det var et uhell.

D) Selvmordsforsøk.

E) Veddemål gone bad/right.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...