Europa Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Noen som har sett den? Sykt hva folk finner på for litt oppmerksomhet Endret 15. desember 2008 av datating Lenke til kommentar
Reached Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 en dude som driter i ett glass? begynner å bli mange av de "drite" greiene på internet nå ... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 en dude som driter i ett glass? Heh, nei et par hakk verre. Kom over noen bilder ufrivillig, og kommer ikke til å se filmen hvertfall. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Herregud, fy faen så ekkelt. Jævla syke folk som finnes ute i verden. Forstår ikke hva de tenker på.. Er visst en 1horse2men (eller noe sånt) video der ute også, men tørr ikke se den. Er redd jeg får mareritt resten av livet. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Har ikke lyst til å søke på det, men kan noen si meg hva det handler om? Ble litt nysgjerrig nå Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 1man 1 jar? Så 5 sek før jeg quita, ikke akkurat morsomt å stirre på en penis.. Men det jeg så var en mann som satt seg ned på et "jar". Lenke til kommentar
Europa Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) En fyr setter seg på et stort glass og presser det opp i analen. Når den har kommet godt opp, knuser glasset. Mannen graver opp i ræva for å få ut glasskårene, mens blodet spruter. Må jo være livstruende blødninger. Endret 11. desember 2008 av Europa Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Er det bæsj også inni bildet? Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 lest hva det dreier seg om før og vet at jeg IKKE skal se Lenke til kommentar
Europa Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Nei, slapp av, bare blod. Hvis du er ekte mannfolk må du se den. Endret 11. desember 2008 av Europa Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Æsj fy faen. Måtte vel til doktorn og si at han hadde glass i rævhullet? Forstår ikke at de klarer få seg selv til å gjøre noe sånt. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 En fyr setter seg på et stort glass og presser det opp i analen. Når den har kommet godt opp, knuser glasset. Mannen graver opp i ræva for å få ut glasskårene, mens blodet spruter. Må jo være livstruende blødninger. Denne beskrivelsen var ille nok. Trenger ikke å se filmen nå. Lenke til kommentar
Europa Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Du ser den hvis du er mann! Lenke til kommentar
Bango Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hahahahaha! Så sinnsykt bra, den rulte jo Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 men stakkars jævel da. lurer på om han noen gang greier å sitte etter dette ..... Lenke til kommentar
Europa Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Man høster som man sår. Vel fortjent. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Å fa*n. Føkk. Det er faktisk det verste jeg har sett, og jeg har sett mye dritt fra #chan. Jeg håper han kom seg til et sykehus fort som pokker, for det nytter ikke å skulle begynne å plukke ut glass selv. Jeg fikk klikket den bort etter at blodet begynte å sildre. F*EN! Dette skjer: En mann presser anus over et glass hvorpå glasset knuser med et *pop* når det har kommet helt opp i anus. Det begynner å renne blod ut fra rompa etterhvert som han prøver å plukke glasskårene ut av rompa. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Epic! Fikk med meg den for en uke siden. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Lurer på hva han egentlig tenkte når glasset poppa? "Å dæven...i'm screwed" Om det ikke var planlagt da... Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Det var vel en av følgende: A) Han var høy på noe. B) Han er/var en masochist med en ting eller to for smerte. (Det hele var planlagt) C) Han var tilbakestående/han tenkte ikke på at glasset kunne knuse/det var et uhell. D) Selvmordsforsøk. E) Veddemål gone bad/right. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå