Zamboo Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Trenger å få sendt en faks med outlook. Hvordan får man gjort dette? Er det mulig å få til dette uten telefonlinje? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Du bør nok ha telefonlinje ja, et modem kan jo raskt settes opp som fax, men det bør vell gå med internetttilkobling generelt og. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Trenger å få sendt en faks med outlook. Hvordan får man gjort dette? Er det mulig å få til dette uten telefonlinje? Da må du nok bruke en e-post til faks-tjeneste, Telenor Internett har hatt en slik tjenste men den koster nok penger. Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 Hmm...det var det jeg tenkte. Skulle gjærne sendt en fax til Effekt IT Service AS angående en swap ordre. Noen som har erfaringer med swap fra dette firmaet? Har ventet en uke på noe som skulle ta 48 timer. Siden de ikke svarer på mail eller telefon tenkte jeg at jeg skulle sende en faks, men dette blir visst vanskelig. Takk for svar. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Hmm...det var det jeg tenkte. Skulle gjærne sendt en fax til Effekt IT Service AS angående en swap ordre. Du kan jo sende faks fra banker og postkontorer mot et "lite" gebyr da. Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 Hmm...det var det jeg tenkte. Skulle gjærne sendt en fax til Effekt IT Service AS angående en swap ordre. Du kan jo sende faks fra banker og postkontorer mot et "lite" gebyr da. Det er sant. Har gjort det før, men orker ikke det i dag. Ville derfor ha en lettere løsning. Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Finn et program alla FaxMaker, Det har vi, dog det krever en faks server. Men jeg hvet det er enklere programmer som ikke krever det. Men krever en faks klient lokalt og en eller annen internet linje. Tror Symatech har et slikt til knappe 1000 lappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå