Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Noen som kan oversette fra norsk til tysk?

Anbefalte innlegg

har denne teksten som skal oversettes fra norsk til tysk.

Mitt favoritt band.

Iron maiden er mitt favoritt band. Jeg liker musikken de spiller og synes de er av de beste til å opptre på direkten. De er faktisk et av de få band som klarer å underholde millioner av mennesker på direkten. De selger kjempetøffe T-shorter med Iron Maiden logoen påtrykt. De har mange gode sanger slik som ”Fear of the dark” og ”run to the hills”. Når de synger ”Fear of the dark” som er en av de aller beste sangene deres så får de hele publikum med på refrenget. De inspirerer unge personer til å begynne med musikk, så flinke er de.

trenger sårt hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

men google gjør det ikke slik jeg vil ha det. får jo norsk ordsetting. vil ha tysk. husker foresten ikke heller hvordan den tyske ordsettingen var:S

EDIT: google tran. hadde vært fint om noen kunne rette dette.

Meine Lieblings-Band.

Iron Maiden sind meine Lieblingsband. Ich mag die Musik, die sie spielen und sie sind die besten zu handeln, direkt. Sie sind tatsächlich eine der wenigen Bands, die Verwaltung zu unterhalten Millionen von Menschen auf direkte. Sie kämpfen hart verkaufen T-kürzere mit Iron Maiden Logo påtrykt. Sie haben viele gute Songs wie "Fear of the dark" und "Run auf den Hügeln". Wenn sie singen "Fear of the dark" ist eins der besten Songs wie ihre bekommen das gesamte Publikum auf die verzichten. Sie inspirieren junge Menschen zu Beginn mit Musik, so gut sie sind.

hjelp!!

Endret av morgan_kane
Lenke til kommentar

endte opp med dette. ser det bra ut?

Meine Favorit Band.

Aufgabe 2 c.

Iron Maiden sind meine Favorit band. Ich mag die Musik und Finde Sie die beste Live Band. Die sind faktisch eine Band wie hundert tausend Menschen aus direkten unterhalten machen. Wir kann die tucker T-kürzere mit der Iron Maiden logo kaufen. Sie habe viele populäre Sänge wie “Fear of the dark“ und “Run to the hills“. Wann sie singen “Fear of the dark“ wie ist ein von ihren besten sangen bekommen das gesamte Publikum auf die verzichten. Sie inspirieren junge Menschen mit Musik beginnen, so gut sind sie. Sie haben über der ganzen Welt Konzerten gespielt. Ihre Konzerte “Rock in Rio“ gelten wie eine von ihren besten Konzerte jemals. Wenn sie Oslo gekommen will ich ihren Konzert beiwohnen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...