Joffii Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Spør for en venn som har problemer: IP35 hovedkort, har 2 andre pcer på nettverket som har nett hele tida, men på min kommer går nettet. Det vil si internetten, er fortsatt på lan med de andre på nettverket. kommer å går helt tilfeldig, plutselig er det der etter 20 min, men så kan det være borte fler timer igjen. Har formatert 3 ganger, men har fortsatt problemet. Bruker windows xp. Noen som har peiling på hva som skjer? Endret 11. desember 2008 av JeepersCreepers Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Om du har Vista- Avinstaller IPv6 Om dette ikke løser problemet. Prøv nyere eller eldre drivere til Nettverkskortet. Lenke til kommentar
bentch86 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 jeg ville tatt kontakt med nettleverandøren, det kan være noen form for støy på linjen inn til huset som gjør det. Evt kan du sjekke om det er noen driver oppdateringer til nettverkskortet ditt ved og gå inn på kontroll panel "Administrative verktøy" og velg "datamaskinbehandling" og deretter trykk på enhets behandling finn posten nettverkskort, høyreklikk på ditt nettverkskort og trykk oppdater driver. Lenke til kommentar
Nesten-nerd Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hei Har du trådløst nett? Det er et typisk problem ved bruk av en trådløs internett forbindelese. Prøv med en nettverkskabel og se om det blir bedre? Ellers er det trolig nettverkskortet eller driverproblemer til dette. Hilsen NN Spør for en venn som har problemer: IP35 hovedkort, har 2 andre pcer på nettverket som har nett hele tida, men på min kommer går nettet. Det vil si internetten, er fortsatt på lan med de andre på nettverket. kommer å går helt tilfeldig, plutselig er det der etter 20 min, men så kan det være borte fler timer igjen. Har formatert 3 ganger, men har fortsatt problemet. Bruker windows xp. Noen som har peiling på hva som skjer? Lenke til kommentar
Helstrøm Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Hei! Hvis du har trådløst så kan det oppstå problemer og gå av og på. Når jeg hadde trådløst så frøys nettet annet hvert minutt og det kan være veldig stress. Hvis du har kabel, så sjekk kabelen for skader/kutt på ledningen. Hvis du da enda har problemet så ville jeg prøvd med et annet operativsystem. Endret 12. desember 2008 av aboo Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 er ikke trådløst, og har prøvd 3 forskjellig nettverkskabler. Kjøpte til og med et nytt nettverkskort men har fortsatt samme problemet. Windows xp home 32bit, bruker orgrinal cd med valid cdkey. Hva i huleste kan problemet være? Han jeg deler hybel med har jo nett, både med mine nettverkskabler og i alle porter på routern. Hadde blåskjerm før jeg formaterte, kan det ha noe å si? Nettverket i huset er satt opp ved at våre nettverkskabler går til en switch som går til en switch hos han som eier huset som igjen går til router. Men dette burde ikke ha noe å si siden jeg har hatt nett i 1 og et halvt år med dette, og hybel kameraten har det enda. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Noen som har noen programmer som kan stille diagnoser, sjekke om alt av hardware funker som det skal ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå