leo123 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Heisann Har endelig fått tak i CoD 5, men har et lite problem. Når jeg går inn på menyen og velger "new game" så må jeg velge vanskelighetsgrad, og uansett hva jeg trykker på, så lukker det vinduet seg, altså jeg faller tilbake til der jeg må velge "new game" eller "mission select". Har prøvd å reinstallere spillet flere ganger, og alle driverne mine er av nyeste sorten. Noen som har peiling på hva som skjer? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Engelsk: Buy a console Norsk: Kjøp en konsoll Arabisk: يَشْتَري الرَّقْم واحد يُعَزّي، يُسَلّس، يُؤاسي Kinesisk: 买一 安慰 Nederlandsk: Kopen an troosten Finsk: Ostaa yksi lohduttaa Tysk: Kaufen die Eins trösten Japansk: 買う 1 慰める Russisk: покупать единица утешать Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Husker jeg også hadde den buggen, valgte vanskelighetsgrad men så startet jo aldri spillet :/ Fått tak i? har du kjøpt eller det pirat? Lenke til kommentar
leo123 Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) iharal3-> mer idiot går det rett og slett ikke ann å bli. Cryflopp-> er dessverre piratversjon Men det er versjonen til RELOADED, og alle spillene som blir lastet med det navnet funker jo... Endret 11. desember 2008 av leo123 Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 iharal3-> mer idiot går det rett og slett ikke ann å bli. Cryflopp-> er dessverre piratversjon Men det er versjonen til RELOADED, og alle spillene som blir lastet med det navnet funker jo... Spillet funker ikke ja... huff huff. Hadde vel vært deilig med konsoll nå? Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 DU er rimelig dum som skriver at du har piratkopiert det. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) iharal3-> mer idiot går det rett og slett ikke ann å bli. Cryflopp-> er dessverre piratversjon Men det er versjonen til RELOADED, og alle spillene som blir lastet med det navnet funker jo... Spillet funker ikke ja... huff huff. Hadde vel vært deilig med konsoll nå? Haha ja jævlig "deilig" å spille FPS med kontroller og auto-aim Ganske mongoloid også å spørre om hjelp på et offentlig forum for å starte en piratversjon av et spill. Low five til begge to... Endret 12. desember 2008 av Khogn Lenke til kommentar
leo123 Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Jeg forstår ikke hva som kan være problemet med å spørre om hjelp til en piratversjon. Den eneste forskjellen på denne og en som er kjøpt i butikken, er bare at jeg ikke kan spille online, med mindre jeg tukler med hamachi... Og det er forskjellen på versjonen vi snakker om her, men en generell bug. Endret 12. desember 2008 av leo123 Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg forstår ikke hva som kan være problemet med å spørre om hjelp til en piratversjon. Nei, tydeligvis forstår du ikke veldig mye... Lenke til kommentar
treeHugger123 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) DU er rimelig dum som skriver at du har piratkopiert det. det er opplagt du som er dum. du tror du har peiling og må slenge ut med kommentarer som ikke gir noe mening. gi meg en god grunn for at han ikke kan si at han har lastet ned et piratkopiert spill. skal politiet gå inn på diskusjon.no og lete etter en person i norge som har lastet ned et spill... tror ikke du politiet har noe bedre å gjøre på. ingen bryr seg. sånn 80% av folk opp til 30 års alderen laster ned piratkopiert materiale bare se rundt på forumet mann. alle laster ned piratkopiert materiale Endret 12. desember 2008 av yngvenot Lenke til kommentar
leo123 Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg forstår ikke hva som kan være problemet med å spørre om hjelp til en piratversjon. Nei, tydeligvis forstår du ikke veldig mye... Hva er det som er problemet da? Du tror altså at de fleste som skriver om PC-spill her på forumet har kjøpt det? Og har du aldri lastet noe ned? Lenke til kommentar
treeHugger123 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Jeg forstår ikke hva som kan være problemet med å spørre om hjelp til en piratversjon. Nei, tydeligvis forstår du ikke veldig mye... Hva er det som er problemet da? Du tror altså at de fleste som skriver om PC-spill her på forumet har kjøpt det? Og har du aldri lastet noe ned? ikke bry deg om de andre folkene. enten er de helt forviret og vet ikke hvordan samfunnet er i dag når det gjelder piratkopiering eller prøver de å høres så jævlig smarte ut. jeg tipper de laster ned like mye som deg og resten av norge. og som du sier. alle på forumet her kjøper ikke spillene sine. langt ifra. og når det gjelder problemet ditt, så er jeg ikke sikker. du kan sikkert prøve å patche og prøve igjen! Endret 12. desember 2008 av yngvenot Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 For å si det sånn, grunnen til at jeg kalte ham rimelig dum for å skrive at han har piratkopiert på dette forumet, er at det står svart på hvitt i rettningslinjene at slikt ikke skal diskuteres på dette forumet. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Dette er en bug med piratversjonen som er rimelig lett å fikse. Du har to valg: 1. Google 2. Kjøp spillet Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Grunnen til at spillmarkedet angående PC er såpass rævkjørt nå for tida er jo pga. alle som piratkopierer. Færre og færre spill kommer til PC og det er Piratenes feil. Utgiverne satser på plattformene der det selges mest... Konsoll. Endret 12. desember 2008 av iharal3 Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Grunnen til at spillmarkedet angående PC er såpass rævkjørt nå for tida er jo pga. alle som piratkopierer. Færre og færre spill kommer til PC og det er Piratenes feil. Utgiverne satser på plattformene der det selges mest... Konsoll. PC-spill markedet er kanskje ikke hva det en gang var, men det er langt i fra rævkjørt. At en del utgivere velger å fokusere på konsoll gjør ikke konsollen noe bedre å spille på. En PC er fortsatt langt bedre, så nei, det hadde ikke vært "deilig med konsoll nå." (Eneste som er bedre å spille på konsoll er sportsspill, bilspill og partyspill.) Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Grunnen til at spillmarkedet angående PC er såpass rævkjørt nå for tida er jo pga. alle som piratkopierer. Færre og færre spill kommer til PC og det er Piratenes feil. Utgiverne satser på plattformene der det selges mest... Konsoll. PC-spill markedet er kanskje ikke hva det en gang var, men det er langt i fra rævkjørt. At en del utgivere velger å fokusere på konsoll gjør ikke konsollen noe bedre å spille på. En PC er fortsatt langt bedre, så nei, det hadde ikke vært "deilig med konsoll nå." (Eneste som er bedre å spille på konsoll er sportsspill, bilspill og partyspill.) Det er vel et spørsmål om smak. Hater Cod 4 på PC. Elsker det på 360. SIkkert mange som føler det motsatt men det er ikke slik at "alle" mener FPS er bedre på PC. Syns selv alt på PC suger hardt og inderlig. Lenke til kommentar
treeHugger123 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Grunnen til at spillmarkedet angående PC er såpass rævkjørt nå for tida er jo pga. alle som piratkopierer. Færre og færre spill kommer til PC og det er Piratenes feil. Utgiverne satser på plattformene der det selges mest... Konsoll. PC-spill markedet er kanskje ikke hva det en gang var, men det er langt i fra rævkjørt. At en del utgivere velger å fokusere på konsoll gjør ikke konsollen noe bedre å spille på. En PC er fortsatt langt bedre, så nei, det hadde ikke vært "deilig med konsoll nå." (Eneste som er bedre å spille på konsoll er sportsspill, bilspill og partyspill.) Det er vel et spørsmål om smak. Hater Cod 4 på PC. Elsker det på 360. SIkkert mange som føler det motsatt men det er ikke slik at "alle" mener FPS er bedre på PC. Syns selv alt på PC suger hardt og inderlig. mest sansynelig fordi du suger på PC og PC'en din suger!!! enig med han over. bilspill og sportsspill er bedre på konsol, men skytespill osv er 17x bedre på pc. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Tråden stenges, når intensjonen er å få hjelp til å piratkopiere så er dette feil forum å spørre. Retningslinjene og nettikette gjelder også for bruk av pm. Jeg håper brukerne kan respektere de spillereglene som eksisterer for å benytte seg av forumet. Reaksjoner på moderering er alltid ønskelig, enten på pm eller i tilbakemeldingskategorien hvis det er av generell karakter. Jeg har også hørt rykter om at nissen belønner de som forholder seg til forumreglene ekstra godt. Så om man vil ha store harde pakker, be nice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg