Sovesofa Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 pleier å drikke opp, for å så ta litt mer vann og oppi og snurre litt på glasset, da pleier jeg å få med det meste Lenke til kommentar
Fryseboks1 Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Litt utenfor tema her, men spør like godt her så vel som et annet sted. Etter et par ukers treningspause begynte jeg i dag for fullt igjen, og jeg lurer på om opplegget mitt funker bra. Nedtrekk, bredt grep(foran, bak, foran) - 3x8 Sittende roing - 3x8 Hantel-benkpress - 3x8 Beinpress(skal bytte den ut med knebøy etterhvert) - 3x8 Bicepcurls, hantler - 3x8 Tricepspress, hantler - 3x8 Mage(vanlig, skrå, vanlig) - Øker med én hver treningsøkt http://www.coopersguns.com/videos/exercise.../lateral-raise/ - 3x8 Jeg spiser bra, og ikke minst mye. Målet mitt er muskelvekst, ønsker å bli større/bredere - få meg noen ekstra kilo på kroppen. Ser dette opplegget bra ut med tanke på målet mitt? Takker på forhånd! Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 kjør på med baseøvelser, bøy, benk (hantelpress funker også), mark, militærpress, og roing - og bygg evt kanskje noen få isolasjonsøveser rundt dette.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå