Gå til innhold

Proteinfabrikken, hva skal jeg velge?


Anbefalte innlegg

Har tenkt å skaffe meg Kreatin, samt disse anbefalte tablettene for best mulig utnyttelse. Hvilke produkter vil dere anbefale meg å kjøpe på Proteinfabrikken? Leter etter de mest annerkjente, og best omtalte produktene. Jeg skal ikka ha mer enn 500g av Kreatin, og én boks med disse pillene. Hvor lang er leveringstiden omtrent? Vil gjerne ha produktene før vinterferien. Kreatinen jeg har tenkt på er;

 

http://www.proteinfabrikken.no/aspx/produk....aspx?plid=2152

 

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har lest at smaken på noen av Proteinfabrikkens produkter skal være helt forferdelig, men det plager meg strengt tatt ikke. Jeg regner med at selve produktene er noe av de samme, og at de fra Proteinfabrikken vil fungere som de skal? Men hadde vært flott om dere kunne anbefale noen produkter istedenfor en ny leverandør. :)

Lenke til kommentar

I så fall bør du kjøpe deg vanlig kreatin monohydrat og drite i de d-ribose pillene, for de er bare humbug.

 

Ser de har et rimelig bra tilbud på Scitec sitt kreatin monohydrat for tiden, 49 for 500g, så da må vel det bli anbefalingen da.

 

CEE er ikke noe bedre enn monohydrat bare fordi de som selger det sier det.

d-ribose er ikke bra bare fordi de som selger det sier det. :)

Lenke til kommentar
Har lest at smaken på noen av Proteinfabrikkens produkter skal være helt forferdelig, men det plager meg strengt tatt ikke. Jeg regner med at selve produktene er noe av de samme, og at de fra Proteinfabrikken vil fungere som de skal? Men hadde vært flott om dere kunne anbefale noen produkter istedenfor en ny leverandør. :)

 

PF er ikke så ille som folk skal ha det til.. smaken er som baken... og kunne vel ikke gitt mer f i om smaken er vond hvis man skal ha piller..

 

men skjønner ikke helt hvilke piller du referer til her.. regner med du snakker om kre-alkalyn.

Lenke til kommentar

En venn av meg snakket med en personlig trener på SATS i dag, og spurte han noen spørsmål om Kreatin. I følge denne treneren kan man bare bruke Kreatin i små perioder, med lange pauser mellom hver periode. For eks 1 måned med Kreatin, og 3-4 uten, og slik fortsetter det. I følge treneren mister Kreatin effekten hvis man bruker det for ofte. Stemmer dette? Hvor store perioder burde jeg bruke det i, og hvor lange må pausene være?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...