Fryseboks1 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Har tenkt å skaffe meg Kreatin, samt disse anbefalte tablettene for best mulig utnyttelse. Hvilke produkter vil dere anbefale meg å kjøpe på Proteinfabrikken? Leter etter de mest annerkjente, og best omtalte produktene. Jeg skal ikka ha mer enn 500g av Kreatin, og én boks med disse pillene. Hvor lang er leveringstiden omtrent? Vil gjerne ha produktene før vinterferien. Kreatinen jeg har tenkt på er; http://www.proteinfabrikken.no/aspx/produk....aspx?plid=2152 Takk på forhånd! Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg vil anbefale at du velger en annen butikk. Lenke til kommentar
Fryseboks1 Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Har lest at smaken på noen av Proteinfabrikkens produkter skal være helt forferdelig, men det plager meg strengt tatt ikke. Jeg regner med at selve produktene er noe av de samme, og at de fra Proteinfabrikken vil fungere som de skal? Men hadde vært flott om dere kunne anbefale noen produkter istedenfor en ny leverandør. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 I så fall bør du kjøpe deg vanlig kreatin monohydrat og drite i de d-ribose pillene, for de er bare humbug. Ser de har et rimelig bra tilbud på Scitec sitt kreatin monohydrat for tiden, 49 for 500g, så da må vel det bli anbefalingen da. CEE er ikke noe bedre enn monohydrat bare fordi de som selger det sier det. d-ribose er ikke bra bare fordi de som selger det sier det. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Har lest at smaken på noen av Proteinfabrikkens produkter skal være helt forferdelig, men det plager meg strengt tatt ikke. Jeg regner med at selve produktene er noe av de samme, og at de fra Proteinfabrikken vil fungere som de skal? Men hadde vært flott om dere kunne anbefale noen produkter istedenfor en ny leverandør. PF er ikke så ille som folk skal ha det til.. smaken er som baken... og kunne vel ikke gitt mer f i om smaken er vond hvis man skal ha piller.. men skjønner ikke helt hvilke piller du referer til her.. regner med du snakker om kre-alkalyn. Lenke til kommentar
rolax Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg vil heller anbefale monohydrat. Det er billigere, og bedre. CEE er nesten det samme, men har ikke blitt bevist at det er bedre. Det er bare for å tjene penger dette er på markedet. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 http://proteinbutikken.no/VarevisningDetal...at=50&grp=1 Kjører Alri CR2 selv, helt fint kreatin da jeg hater pulver kreat. Lenke til kommentar
Fryseboks1 Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2008 http://proteinfabrikken.no/aspx/produkt/pr....aspx?plid=4161 Ser dette bra ut? Tror det holder med pulver for nå, tablettene dropper jeg. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Kjøp nå heller det fra Scitec som de har på tilbud til 20% av prisen... Lenke til kommentar
rolax Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Den er bra den Undersøkte hagors sitt tips. Det er mer enn 20%. Denne har gått den fra 429 til 99kr http://proteinfabrikken.no/aspx/produkt/pr....aspx?plid=4667 Det er samme greia, men de har sikkert ikke klart å selge så mye av det merket.. Lenke til kommentar
Fryseboks1 Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 En venn av meg snakket med en personlig trener på SATS i dag, og spurte han noen spørsmål om Kreatin. I følge denne treneren kan man bare bruke Kreatin i små perioder, med lange pauser mellom hver periode. For eks 1 måned med Kreatin, og 3-4 uten, og slik fortsetter det. I følge treneren mister Kreatin effekten hvis man bruker det for ofte. Stemmer dette? Hvor store perioder burde jeg bruke det i, og hvor lange må pausene være? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 det er jo ingen hemmelighet det, er jo egnetlig allmenn viten om du har lest litt om det du skal putte i deg.. 1 mnd av og 1 mnd på er somregel en godt brukt kombinasjon.. Lenke til kommentar
Fryseboks1 Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Takker, da vet jeg det. Har forresten aldri sagt at det var en hemmelighet, så vel som at jeg hadde bakgrunnsinformasjon om emnet, var strengt tatt derfor jeg kom hit for hjelp. Lenke til kommentar
Fryseboks1 Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Da har jeg kjøpt inn Kreatin. Jeg har lest forskjellige mengder inntak diverse steder, og lurer dermed på hvor mye jeg skal ta, samt hvor mange doser jeg skal ta daglig på hvile og treningsdager? Kreatinen jeg endte opp med er; http://www.xxl.no/images/produktbilder/Hel...11x102/1014.jpg ATP Creatine, 300g. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 load 5x5 per dag i 5 dager, og bruk vedlikeholdsdoser på 5-10 gram per dag.. eller load 10 ganger per dag med 2 gram i 3-4 dager og vedlikehold på 2-3 gram daglig.. selv bruker jeg førstnevnte Lenke til kommentar
Fryseboks1 Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Takk for rask respons. Jeg begynner fra og med i dag, 4 eller 5 doser daglig, 5g pr dose. Frokost, lunsj, middag, kvelds. 5g er vel omtrent en flat teskje? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 5 gram x 5 ganger om dagen, sån frontloader jeg ihvertfall, men betyr ikke at det er den beste metoden.. men har funka greit her... ja, pleier å ta litt over en teskje ihvertfall på 5 gram Lenke til kommentar
Fryseboks1 Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Tok en dose nå, 5g(teskje uten topp) fordelt på et vanlig vannglass. Ser at folk klager på smak, men jeg kjente absolutt ingenting annet enn vannsmak - hvordan kan dette ha seg? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 passer du på at du får med deg alt? enklete kreatin typer har en ting med å klumpe seg i bunnen og lage en liten hinne så du nesten ikke får med deg alt, merker ikke spess smaken på min kreatin heller, bare at det er litt sånn sandete og svelge Lenke til kommentar
Fryseboks1 Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Kan jo putte pulveret direkte i munnen, og skylle det litt rundt i munnen med noe vann for den saks skyld. Men ja, jeg fikk med meg det meste slik jeg oppfattet det iallefall. Er vel bare det at smaken ikke er så ille som forventet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå