Eikoyv Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 har lyst til å kjøpe en god elektrisk/automat softgun. vil helst ikke gå over 1500 kr... har noen noen tips å komme med til gode softgunner? har lyst til å kjøpe en av disse: CYMA AK47 MP5 set, metal gearbox, w/stock Beta Spetznaz Mp5A4 alle koster 1398 kr. noen erfaringer med hva som er bra? veldig takknemlig for svar Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Melder meg på her. Har en kamerat som har noen billig som han "herjer" med noen ganger. Så jeg er også interesert i å vite om det finnes noen som er bra og ikke så alt for dyr... Lenke til kommentar
Sideways Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Viktigste er vel at du velger et merke av god kvalitet. Når det gjelder elektriske softgun er Tokyo Marui gir mest for pengene og er av bra kvalitet. Av disse er mp5-serien min favoritt. Dette er gode allroundvåpen som er kraftig og kompakte, samtidig som de ser svært bra ut. Jeg vil også anbefalle deg å kjøpe softgun enten fra USA (redwolfairsoft.com) eller asia (wgcshop.com) Har god erfaring med begge leverandører og disse er svært rimelig selv om du må betale litt mer frakt enn fra norge. Norske sider har generellt svært høye priser eller svært dårlig kvalitet og ukjente merker. Se opp for disse og sammenlikn priser og les omtaler før du handler. Kuler kan du godt kjøpe i norge da disse ikke har så store prisforskjeller i forhold til import, og da slipper du å betale så mye frakt fra utlandet. Vil også anbefalle deg å kjøpe hi-cap magasin, da disse er svært billig i forhold til orginale magasiner. I hvilken butikk har du funnet tilbudet på de våpnene du nevner? Lenke til kommentar
Eikoyv Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Viktigste er vel at du velger et merke av god kvalitet. Når det gjelder elektriske softgun er Tokyo Marui gir mest for pengene og er av bra kvalitet. Av disse er mp5-serien min favoritt. Dette er gode allroundvåpen som er kraftig og kompakte, samtidig som de ser svært bra ut. Jeg vil også anbefalle deg å kjøpe softgun enten fra USA (redwolfairsoft.com) eller asia (wgcshop.com) Har god erfaring med begge leverandører og disse er svært rimelig selv om du må betale litt mer frakt enn fra norge. Norske sider har generellt svært høye priser eller svært dårlig kvalitet og ukjente merker. Se opp for disse og sammenlikn priser og les omtaler før du handler. Kuler kan du godt kjøpe i norge da disse ikke har så store prisforskjeller i forhold til import, og da slipper du å betale så mye frakt fra utlandet. Vil også anbefalle deg å kjøpe hi-cap magasin, da disse er svært billig i forhold til orginale magasiner. I hvilken butikk har du funnet tilbudet på de våpnene du nevner? jeg har funnet dem på softguns.no... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 har lyst til å kjøpe en god elektrisk/automat softgun. vil helst ikke gå over 1500 kr... har noen noen tips å komme med til gode softgunner? har lyst til å kjøpe en av disse: CYMA AK47 MP5 set, metal gearbox, w/stock Beta Spetznaz Mp5A4 alle koster 1398 kr. noen erfaringer med hva som er bra? veldig takknemlig for svar Du er ikke gammel nok, det er 18års grene på airsoft i norge Lenke til kommentar
Eikoyv Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 driter vel i om jeg er gammel nok Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Merkelig hvor frekke mange av dere drittunger blir så fort noen påpeker at dere er mindreårige, og at det dere driver meg er brudd på loven. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 En lov som kan straffes med 6000kr i bot(og ja folk har faktisk blitt straffet for det) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 driter vel i om jeg er gammel nok Det hadde vært en glede å melde deg til politiet så stå på. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Stenges da trådstarter ikke er gammel nok til å kjøpe softgun. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg