Gå til innhold

Softgun... hva anbefaler dere?

Eikoyv

Anbefalte innlegg

har lyst til å kjøpe en god elektrisk/automat softgun. vil helst ikke gå over 1500 kr...

har noen noen tips å komme med til gode softgunner?

har lyst til å kjøpe en av disse:

CYMA AK47

MP5 set, metal gearbox, w/stock

Beta Spetznaz

Mp5A4

alle koster 1398 kr.

noen erfaringer med hva som er bra?

veldig takknemlig for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Viktigste er vel at du velger et merke av god kvalitet.

Når det gjelder elektriske softgun er Tokyo Marui gir mest for pengene og er av bra kvalitet.

Av disse er mp5-serien min favoritt. Dette er gode allroundvåpen som er kraftig og kompakte, samtidig som de ser svært bra ut.

Jeg vil også anbefalle deg å kjøpe softgun enten fra USA (redwolfairsoft.com) eller asia (wgcshop.com)

Har god erfaring med begge leverandører og disse er svært rimelig selv om du må betale litt mer frakt enn fra norge.

Norske sider har generellt svært høye priser eller svært dårlig kvalitet og ukjente merker. Se opp for disse og sammenlikn priser og les omtaler før du handler.

Kuler kan du godt kjøpe i norge da disse ikke har så store prisforskjeller i forhold til import, og da slipper du å betale så mye frakt fra utlandet.

Vil også anbefalle deg å kjøpe hi-cap magasin, da disse er svært billig i forhold til orginale magasiner.

I hvilken butikk har du funnet tilbudet på de våpnene du nevner?

Lenke til kommentar
Viktigste er vel at du velger et merke av god kvalitet.

Når det gjelder elektriske softgun er Tokyo Marui gir mest for pengene og er av bra kvalitet.

Av disse er mp5-serien min favoritt. Dette er gode allroundvåpen som er kraftig og kompakte, samtidig som de ser svært bra ut.

Jeg vil også anbefalle deg å kjøpe softgun enten fra USA (redwolfairsoft.com) eller asia (wgcshop.com)

Har god erfaring med begge leverandører og disse er svært rimelig selv om du må betale litt mer frakt enn fra norge.

Norske sider har generellt svært høye priser eller svært dårlig kvalitet og ukjente merker. Se opp for disse og sammenlikn priser og les omtaler før du handler.

Kuler kan du godt kjøpe i norge da disse ikke har så store prisforskjeller i forhold til import, og da slipper du å betale så mye frakt fra utlandet.

Vil også anbefalle deg å kjøpe hi-cap magasin, da disse er svært billig i forhold til orginale magasiner.

I hvilken butikk har du funnet tilbudet på de våpnene du nevner?

jeg har funnet dem på softguns.no...

Lenke til kommentar
har lyst til å kjøpe en god elektrisk/automat softgun. vil helst ikke gå over 1500 kr...

har noen noen tips å komme med til gode softgunner?

har lyst til å kjøpe en av disse:

CYMA AK47

MP5 set, metal gearbox, w/stock

Beta Spetznaz

Mp5A4

alle koster 1398 kr.

noen erfaringer med hva som er bra?

veldig takknemlig for svar :)

Du er ikke gammel nok, det er 18års grene på airsoft i norge

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.