pronoob Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Heisann. Sitter å prøver å oppdatere min blueray versjon av GT5P. Har prøvd sikkert 20 ganger nå, og får error hver eneste gang. Har siste update til selve ps3en og kjører med kabel, internetttilkoblingen min er stabil.. Noen tips? Lenke til kommentar
vicheous Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Heisann.Sitter å prøver å oppdatere min blueray versjon av GT5P. Har prøvd sikkert 20 ganger nå, og får error hver eneste gang. Har siste update til selve ps3en og kjører med kabel, internetttilkoblingen min er stabil.. Noen tips? Begynner den ikke heller? Den starter fra der den "klikket" Hver gang så beste tipset er bare prøv mere(tilslutt blir den nok ferdig)! Dette er ett godt kjent problem med GT5P Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Har nesten samme problem, bare at updaten aldri starter hos meg. Har japansk spill så er ikke så lett å skjønne hva det står i feilmeldingen heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå