ThomasQ Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Hei, begynte på et design - men syntes det ble litt nakent, så hvem som helst kan få det. Type: HTML/CSS Last ned: http://www.mediafire.com/download.php?t5yyjajmdoy Endret 15. desember 2008 av datating Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Må jo ikke bare gi opp fordi du synes det blir litt "nakent". Definitivt en del potensiale her, i hvert fall! Lenke til kommentar
ThomasQ Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Må jo ikke bare gi opp fordi du synes det blir litt "nakent". Definitivt en del potensiale her, i hvert fall! Er litt kjedelig design og synes jeg:P Skal lage noe mer kreativt Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Den var ny... Har ikke sett noen på diskusjon.no som gir bort et design ennå. Men hyggelig av deg er det. Jeg skal forsøke å fikse litt på det Hvilken font bruker du forresten der det står "ThomasDesign" i "Design"-delen? Endret 14. desember 2008 av Rinox Lenke til kommentar
ThomasQ Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Den var ny... Har ikke sett noen på diskusjon.no som gir bort et design ennå. Men hyggelig av deg er det. Jeg skal forsøke å fikse litt på det Hvilken font bruker du forresten der det står "ThomasDesign" i "Design"-delen? font-family: "Lucida Sans Unicode", "Lucida Grande", sans-serif; Lenke til kommentar
Trevil Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 nakent er deilig... :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå