Hodor Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) for de som ikke vet om den så sjekk ut #lenke fjernet# Endret 12. desember 2008 av TSP Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Laget du ny bruker for den posten? Bra side, for all del, men... Lenke til kommentar
Hodor Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Laget du ny bruker for den posten? Bra side, for all del, men... jepp måtte bare :-D elsker den siden, anbefales :-D denne siden er kanskje også god, har ikke sjekket har kun laget denne tråden:-D Lenke til kommentar
vicheous Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Ha ha! Peppermann ute med reklame! Det er en bra side men uansett! :!: Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Har hardcoregamer 1997 sagt i fra til sin 10 årige kompis at denne siden finnes? Greit nok, psforum.no er en flott side, men seriøst. Lage en ny tråd for dette? Tror nok de som er på sony delen her, har hørt om ps forum. Du kunen jo hatt siden i signaturen og med teksten: "En god side" istendenfor å lage denne tråden! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg vet også om en god side - nei vent, jeg vet faktisk om flere titalls gode sider! Men lager jeg en helt egen tråd om hver og en av dem....? NEI! Lenke til kommentar
Hodor Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Laget du ny bruker for den posten? Bra side, for all del, men... jepp måtte bare :-D elsker den siden, anbefales :-D denne siden er kanskje også god, har ikke sjekket har kun laget denne tråden:-D haha:-D var alt jeg ville på denne siden. dere ser meg nokk aldri mere her nå(d ble dere vel glad for å høre) Lenke til kommentar
TSP Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Tråden stenges grunnet reklame. Les retningslinjene og nettikette, lenke fjernet. Reaksjoner på moderering taes på PM. Endret 12. desember 2008 av TSP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg