Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hei...Hva tror dere er den beste posisjonen for en keeper når hun/han skal stå på et straffe ? På streken, eller en meter ute ? Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 De fleste keeprer står ute for å gjøre målet mindre, så jeg regner vel med at det er det beste! Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Inne = lenger tid å tenke på Ute = mindre mål Jeg tror dette er forskjellig fra keeper til keeper Lenke til kommentar
satser Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg vil anbefale å stå på ca 2-3 meter. Da har du gjort målet mindre, og du er ikke spesielt utsatt for lobb. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Det varierer. Trikset er å psyke ut straffeskytteren. Lenke til kommentar
slagelsedt Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Det varierer. Trikset er å psyke ut straffeskytteren. Man skal psyke ut straffeskytteren, ved å være offensiv i væremåte. Se stygt og sint på skytteren, gå langt ut og beveg deg hurtig. Inviter gjerne litt til å skyte mellom beina, eller en side. Man kan også invitere, vise at man har tenkt å gå motsatt og når skuddet går - bli stående der du står. Dette har jeg gjort mye, og hatt suksess med. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Har spillt i 10+ år, så veit nok hva man møter på en straffe Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Faren til en på laget mitt har spilt på landslaget da han var keeper var en av triksene hans og gå bort til den ene stanga og vise at denne har jeg kontroll på (så skyteren ser det) han sa at i 99% av tilfellene så kommer skuddet på motsatt stang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå