Gå til innhold

BK : Crested Spiritus, en bildeserie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vill bare nevne at jeg tror mange her ikke forstaar hvor vanskerlig det kan vaare aa faa dyr til posere slik man aansker i bilder.

Ok, siden disse bildene er tatt under kontrolerte omgivelser, saa fortjener de kanskje litt mindre kreditt en hvis dette var et blinkskudd i naturen(hvis det hadde vaart mulig i det hele tatt), men til aa faa aaglene til aa posere slik som de gjaar i disse bildene kan faktisk vaare veldig vanskerlig :)

Derfor mener jeg at dette er bra bilder som fortjener kreditt :thumbup:

Ville bare nevne dette siden mange kanskje utelukker dette litt naar de gir kritkk til ThorEH siss bilder :)

..litt synd at jeg foretrekker aal da :D

PS beklager skriften, skriver paa en gresk laptop

Lenke til kommentar
vill bare nevne at jeg tror mange her ikke forstaar hvor vanskerlig det kan vaare aa faa dyr til posere slik man aansker i bilder.

Ok, siden disse bildene er tatt under kontrolerte omgivelser, saa fortjener de kanskje litt mindre kreditt en hvis dette var et blinkskudd i naturen(hvis det hadde vaart mulig i det hele tatt), men til aa faa aaglene til aa posere slik som de gjaar i disse bildene kan faktisk vaare veldig vanskerlig :)

Derfor mener jeg at dette er bra bilder som fortjener kreditt :thumbup:

Ville bare nevne dette siden mange kanskje utelukker dette litt naar de gir kritkk til ThorEH siss bilder :)

..litt synd at jeg foretrekker aal da :D

PS beklager skriften, skriver paa en gresk laptop

Dette var forferdelig å lese!

Æ = ae

Ø = oe

Å = aa

Syns sparks har et poeng, dog likte jeg bildene veldig godt. Morsomme også.

Kunne nok funka i en reklame på ett eller annet vis :)

Lenke til kommentar

Synd det ikke er for eks bare absolutt flasker og ikke 3 forskjellige.

Hadde vært mye kulere med for eks en absolutt sitron, en blå og en rød for eks... :)

Kul ide thou, men ser ikke bort fra at den har blitt brukt før i et eller annet taxfree blad bak en stolrygg på et fly... :p

Lenke til kommentar
Kul ide thou, men ser ikke bort fra at den har blitt brukt før i et eller annet taxfree blad bak en stolrygg på et fly...

Jeg har ihvertfall ikke sett det bildet, men det jeg har sett er ett bilde av en øgle på en spritflaske på en fest på ett svensk forum. Mewn likheten er vel omtrent like stor som ett bilde av en bil på en park.plass og ett styla bilde av en bil til Cars ;)

Lenke til kommentar
Veldig kommers, men det var vel også meningen. Godt gjennomført som vanlig, men på en måte så mangler de litt av glimtet og tungen i kinnet som bildene dine vanligvis har.

Det har du helt rett i PM - kommers var greia her. Noe man kanskje kunne tenke seg å ha på veggen i stua, eller baren :)

..skal gi deg tunga i kinnet jeg :) Må få nytt Haugalandstreff snart.

Lenke til kommentar
Jeg vil på det sterkeste ha meg frabedt din tunge i mitt kinn. Og dette bare forsterker de ryktene jeg har hørt om deg... Gudene skal vite hvor den tungen har vært før :ermm: .

Jeg ser ikke helt redselen din. Flaskene inneholder jo bare alkohol og smak. Det samme gjør en ølboks, alkohol og smak...

Edit: oi, en dobbel post. litt sent ute med å editere

Endret av Inc
Lenke til kommentar
Jeg vil på det sterkeste ha meg frabedt din tunge i mitt kinn. Og dette bare forsterker de ryktene jeg har hørt om deg... Gudene skal vite hvor den tungen har vært før :ermm: .

Jeg ser ikke helt redselen din. Flaskene inneholder jo bare alkohol og smak. Det samme gjør en ølboks, alkohol og smak...

Edit: oi, en dobbel post. litt sent ute med å editere

Det var da heller ikke flaskene jeg var redd for, men tungen til Thor. Og den har nok vært borti mer enn litt flaskefor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...