tatata Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg har lest noe om disse demonstrasjonene, men har ikke helt fått meg med hva de demonstrer mot. Jeg har fått med meg at det hele startet da den 15 år gamle gutten ble skutt, men nå har demonstrasjonene bredt seg rundt i Europa, så det kan umulig være bare på grunn av det. Hvorfor demonstrerer de? synes det er uklart i avisene derfor spør jeg. THX Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Du kan jo ta en titt i tråden som er her allerede. Det er visst sterk misnøye mot de styrende. Lenke til kommentar
tatata Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Du kan jo ta en titt i tråden som er her allerede. Det er visst sterk misnøye mot de styrende. hehe, god idè Lenke til kommentar
TSP Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Denne tråden stenges, det finnes allerede en aktiv tråd om emnet hvor brukere kan lese og diskutere. --> Ungdomsopprør i Hellas Reaksjoner på moderering taes på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg