TheExcalibur Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Finner man sånne kabler noe sted? Er det noen norske nettsider man kan bestill det fra? Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hva er det du skal? Jeg vet det finnes overganger fra d-sub til komponentkabler, men hva i alle dager er det du planlegger? Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg planlegger noe morsomt ser du. Putte en logitech sub til receiveren min til 5000. ALstå stattestikkene er slik at logitech anlegget inkludert subben koster 800 kr lol. OO, men plis trenger hjelp til ¨finne ett sted å kjøpe det hen. Alstå fra logitech sub til receiver(VGA til Phono) Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Tror ikke det funker, med mindre du er sabla flink med kabling, men for all del. Kanskje folka i avforum kan hjelpe til. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg skal gjøre det jeg kan. bare kom med innspill du. jeg er helt sikker på at det går hvis jeg har minijack og vga i den ene enden og phono i den andre. Da går det helt sikkert. Tror jeg da ihvertfall. Skal prøve litt av hvert jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå