Habitats Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hei Har fått en oppgave som skal leveres i morgen. Men har litt problemer med å tolke den. Ser ikke helt hva jeg skal gjøre. Det omhandler webdesign. Oppgaven: "På hvilken måte er tidligere tiders uttrykk viktig for det visuelle uttrykket som utvikler seg i dag?" Så, vil det si at jeg skal finne en webside inspirert fra tidligere tider (gamle dager?) og sette dette opp mot hvordan... næh. Skjønner ikke Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Har du ikke hatt noen form for Uttrykkshistorie? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Nå var det ikke svar på spørsmålet som var problemet. Lettere sagt at jeg ikke forstår spørsmålet. Men jeg tror jeg fant ut av det. Skriver om hvordan websider har utviklet seg de siste 10 årene og at mange har valgt et design inspirert av tidligere epoker som barokken, renesansen osv. Samt vintage / grounge stil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå