Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hei! Har i det siste blitt mer kresen på lyden, og som jeg hører på min sub, føler jeg den er ganske skurrete. Er et biltema anlegg, og kjøpte den i grunn kun for bassen. Nå har jeg tenkt litt på Logitech Z-2300, men lurer litt på hva dere synes om denne. Kan den gi en god og fin&klar lyd UTEN bass på? Er bassen kraftig for seg som 8" eller er det en svak ? Er dette et bomkjøp dere? Jeg har ikke råd til noe Cerwin-Vega, så vi får holde oss til rundt tusen lappen. Kom gjerne med noe alternativ om dere mener det er et dårlig kjøp for mine krav. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Bump, trenger råd nå, er et tilbud jeg har her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå