Tronder84 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hei! Jeg tenker å bruke Evolution som mailprogram, men jeg lurer på et par ting. Når jeg konfigurerer er det et par ting jeg trenger hjelp til. Hva skal jeg skrive inn på TJENERTYPE? Jeg har blitt fortalt at jeg må velge IMAP? Stemmer dette? I neste steg kommer TJENER opp, og der må jeg også skrive inn no, hva? Jeg har GMAIL. Håper på svar:) Lenke til kommentar
wil Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hei. Jeg har ikke prøvd det selv, men denne siden skal forklare deg hvordan du gjør det: http://tuxicity.wordpress.com/2007/03/08/h...-and-organizer/ Lykke til. Hilsen. wil. Lenke til kommentar
Smif Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Stemmer.. jeg bruker gmail i evolution, og funker bra. Bruker POP. Husk å skru på pop støtte på i gmail først (i setting eller noe på www.gmail.com). Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) (feilpost) Endret 12. desember 2008 av Dy§no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå