Gå til innhold

kjøpte bil av useriøs selger. heve kjøpet? hjelp!

hansol123

Anbefalte innlegg

Hei.var å kjøpte meg ny bil for ikke så lenge siden. selgern virket jo som en grei kar. nesten litt for grei. så bestemte meg for å slå til på dette super tilbudet av en bil

tok fly nordover sammens men den kammerat for å hente bilen. prata med selger, var grei og virket på det tidspunket seriøs. kjørte der ifra glad og fornøyd med biln. det første som skjer når jeg kommer hjem er at hjullagrene fremme går. greit nok. ikke verdens største problem. kontakta da selger og spurte han om dette. han hadde hatt problemer med de før men de "fixa" seg selv. men for å være sikker bestile han et nytt lager fremme. men han skifta det aldri, da lyden forsvant. dette hadde han liggende og skulle få med bilen.bilen kjøpte jeg 11. oktober og sitter enda uten noe lager og en bil som både lekker ifra takluka,gåent hjullager og uten det eksta hjulsette jeg skulle få ettersendt.

står i kontraken at det følger med sommerfelger og div. deler. har jeg da et problem når det ikke står spesefik hva det er jeg skulle få med? har jo alt på mail der det står både at jeg skulle få med 3 hjulsett. sommerfelger. viterfelger med slitte dekk og vinter felger med nesten nye dekk. fikk med 2 av de 3 setta. han har stadig sagt at han skulle sende delen så fort som mulig men han var litt opptatt pga han hadde akkurat flytta. greit nok men nå har det gått nesten 2mnd og nok får være nok. så prøvd jeg for 3uker siden igjen å purre på han. da var han vist i afganistan? og kom ikke hjem før 5des. og han skulle sende det med én gang han kom hjem. skjedde det? niks. sendte ny mail til han og spurte igjen. han skulle legge det i posten dagen etter og sendte sporings nr til meg på mail. enda ikke fått mail av han. sendte mail forledendag og spurtre og igår ikke noe svar å få. fikk svogern til å ringe han ikveld å høre da jeg sitter i nordsjøen men dårlig tlf dekkning. han hadde da svart at det var jo bare en bildel og ikke så viktig. og han var opptatt. hvis det var så viktig at jeg måtte ha den delen måtte jeg bare få pengene tilbake og finn meg nybil.. greit nok for min del. men hvis han ikke mente det han sa og jeg enda ikke får noe deler kan jeg da heve kjøpet på bilen? har jo ikke fått det jeg har betalt for!

håper på svar.

Olav Breivk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...