Osiric Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Har de siste 2 ukene fått en og en kvise på nesa, eller nederst ved neseborene. Først kommer det en, så klemmer jeg hull på den så den forsvinner, så kommer det en til som jeg klemmer hull på osv. Kommer ALLTID en ny, er det noe jeg kan gjøre? Jeg har ikke kvise noen andre steder på kroppen og bruker heller ikke å få det. Sist kvise klemte jeg så hardt at jeg halvveis klemte av nesa så nå ser jeg nesten ut som rudolf >_< Er det noen måte å motvirke det på? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Prøv å klem ut alt gørret. Hvis du ikke gjør det forsvinner den ikke helt, så blir den bare større etter en stund. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Ikke klem. Ikke ta på den. Fingrene har ekstremt mye bakterier, og en annen pH-verdi enn ansiktet. Tror mange med kviser ville sett forskjell hvis de lot være å ta seg på ansiktet og kvisene i noen uker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå