Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Debutere på 2.dag?

Gjest 15 Gutt

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå er det snart på tide med 2.dagsfest, og det er mye prat om det.

Jeg er jomfru og har nesten aldri kysset ei jente før. Likevel føler jeg meg klar for å debutere seksuelt, og derfor lurer jeg på hva dere synes om å debutere på 2.dag om sjansen skulle by seg. For det er ikke det at jeg er stygg eller har lav selvtillit som er grunnen til at jeg nesten ikke har kysset ei jente før.

Og i den anledning spør jeg også om jeg bør barbere meg nedentil. Har ganske mye hår der, men har ikke så lyst til å glattbarbere pga kommentarer. OG bør jeg barbere meg, evt korte ned litt som jeg har mer lyst til, heeelt bak mellom lår/rumpe der det og er hår?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke sikkert du er like klar som du tror. :)

Ta det litt rolig. Det er en dårlig idé å starte så tilfeldig. Prøv i alle fall å ha et forhold til den du på et eller annet tidspunkt debuterer med. Det gjør det mye enklere og reduserer sjansene for at noe skal føkke seg eller at du skal drite deg ut hvis du debuterer med noen du stoler på (og føler noe for, men det er subjektivt).

Det gir det også sjansen til å spørre vedkommende om hva denne mener om intimbarbering. Det varierer jo fra person til person. Men det virker på meg som du veit hva du vil på den fronten. Du kan jo prøve å resonere deg fram til hva du hadde foretrukket hvis du skulle hatt sex med deg (uff, for en setning...).

Bottom line: ta deg tid. Du er jo ikke gamle karen (ikke jeg heller, så jeg virker sikkert ekstremt snusfornuftig for de som faktisk er eldre/mer erfarne enn meg/oss).

-Koffein

Lenke til kommentar

Tror jeg aldri følte meg klar til å debutere, men jeg ville ha sex. Jeg ventet i midlertidig "hele" 3 måneder før jeg hadde sex med den første kjæresten min. Da bare hoppet jeg i det fordi jeg var drittlei av å vente på noe jeg ville ha :p Nå er det kanskje litt annerledes for en jente, da, siden vi vet at vi mest sannsynlig har det drittvondt første gang :p

Jeg synes det er mer viktig at dere utforsker hverandre litt mer enn to dager før dere hopper i det, om hun ikke er jomfru, så kan hun jo også gjerne fortelle det hva hun liker :) Du vil vel kjenne kjæresten din før dere har sex, så du tar litt vare på hennes interesse så vel som dine?

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...