DiJayQ Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Jeg lurte på om det er noen der ute som har hatt denne fagprøven og som kan fortelle meg hva slags feil på pc dere har fått? Er det noe som går igjen? Jeg skal ta den opp i Oslo. Hadde vært fint om noen har tatt den i Oslo. Håper på svar. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Jeg lurte på om det er noen der ute som har hatt denne fagprøven og som kan fortelle meg hva slags feil på pc dere har fått? Er det noe som går igjen? Jeg skal ta den opp i Oslo. Hadde vært fint om noen har tatt den i Oslo. Håper på svar. Jeg tok denne fagprøven i februar måneden... Var lett som bare det... Det kommer ann på hvilken pcer du har jobbet med i lærling tiden... de fleste av feilene jeg fikk hadde jeg vært borti i lærlingtida Feilene er vanligvis.... de setter inn feil ram brikke ,teiper den, sånn at d er dårlkig kontakt teiper skjermkortet....dårlig kontakt...! Og en del andre feil, tror nok du vil finne dem hvis du kan det. også en del standard software feil..... Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Jeg lurte på om det er noen der ute som har hatt denne fagprøven og som kan fortelle meg hva slags feil på pc dere har fått? Er det noe som går igjen? Jeg skal ta den opp i Oslo. Hadde vært fint om noen har tatt den i Oslo. Håper på svar. Jeg har tatt denne, i bedrift, men jeg fikk ikke feil på PC faktisk. Jeg hadde 1. Sikring av nettverkspunkter på møterom 2. Installering av OS og innmelding i domene på en PC 3. vedlikeholdsinstruks på skriver samt faktaspørsmål om denne. Håper dette kan hjelpe deg noe. Skal se om jeg finner dokumentasjonen og forberedelsen hvis du vil ha dette. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Jeg tok den også i bedrift! Syntes den var veldig lett. hadde vært borti alt det jeg fikk som feil under lærling tiden Lenke til kommentar
DiJayQ Skrevet 10. april 2003 Forfatter Del Skrevet 10. april 2003 Ingen flere som har noe å tilføye? Er det så få som har tatt denne fagprøven? Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Hei DiJayQ! Eg har ikkje tatt fagprøve innen det som du spør om.Men,eg har jobba (jobba saman med han på it-avdelinga i den største bedrifta i fylket eg kommer fra) saman med ein som var laga oppgåver og var sensor til det faget du spør om.Og han sa han laga feil på datamaskinene som nesten aldri ville skje i det "virkelige liv". Den feilen han ofte lagde til var at han hadde ein defekt ide kabel.Men,i dei siste åra har han måtte funnet ein annan feil.Da denne feilen no er offentlig kjendt.Kva den siste feilen han la i for fjorårets og årets lærlingar har eg ikkje diskutert med han. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 er du så sikker på å få prøve om data da? kan jo hende du må finne og reparer feil på kopimaskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå