Blåbær Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Chelsea smile, fotballklubb eller bydel i London? Oli Sykes, finsk danseband? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Akkurat det vet vi at ikke skjer. Ja, er nettopp det. Selv liker jeg ikke techno o.l, men selv jeg forstår at metal/rock ikke passer noe særlig godt som partymusikk. Techno osv blir til slutt akseptabelt etter litt alkohol, for min del ihvertfall. Funny but true. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Personangrep er fjernet fra tråden. Ikke kommenter dette, send heller PM. Lenke til kommentar
Lord of teh klikk Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Denne må det bli, ingen over, ingen ved siden: http://www.youtube.com/watch?v=edaJP3Lp0Gg Lenke til kommentar
JFM Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Kan man stemme på russelåt noen plasser? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hva med denne? Passer perfekt. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Sånn der slår ikke ann hos mengden lenger. Er vel litt mer hipp og kul elektro house stil som russ/folk flest på 18-19 digger nå. Bare se på Infinity. Fin melodi fra gammel klassiker sammen med et relativt kult refreng. Seff pluss cheesy vokaler. Går vel ikke mange ukene før det dukker opp noe lignende fra kobojsarna eller noen andre av de der gutta.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Seff pluss cheesy vokaler. Hva? Cheesy vokaler? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) roberteh. mye dritt du kommer med a blir noe av det du poster årets russelåt går jeg med hørselsvern hele mai. Endret 19. februar 2009 av halvoralex Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Ja, det er dritt. Det er også de såkalte "russelåtene". Derfor bør dette passe som hånd i hanske Å Mikkel Rev er ganske fett da. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Avstemninga har startet på russ.no, og jeg må si at det er en forbanna drittliste det de har satt opp. At man ikke klarer å få litt variasjon. Herre. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Huff, det var jo ei forferdelig liste. At folk i det hele tatt gidder å høre på det. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Var ikke "Alla som inte dansar er voldtektsmenn" russelåt i fjor? Ble ihvertfall spilt da. Og Lady Gaga og Katy Perry-sangene er gamle, og Infinity er jo faen meg steinaldersk. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hvor er de låtene man kan velge mellom, fant ikke på russ.no eller at det er jeg som har dårlig syn. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Baby Alice - Pina Colada Boy Lady Gaga - Poker Face Kobojsarna - Bambi The Lonely Island - Jizz In My Pants Manian - Welcome To The Club Guru Josh - Project Infinity 2008 Maskinen - Alla Som Inte Dansar Är Våldtäktsmän Kick Fest - Hos Mig Lady Gaga - Just Dance Dan Balan - Crazy Loop (Mm ma ma) Katy Perry - Hot N Cold Katy Perry - I Kissed A Girl Må logge inn først, også står det under nyheter. Endret 12. mars 2009 av Runarbs Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Dama elsker Lady Gaga - Poker Face, så kanskje den men mulig den er overspilt allerede. Kanskje jeg skal gå for en ikke så altfor kjent låt som manian - clublåta. Lenke til kommentar
Chrst Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Baby Alice - Pina Colada Boy->Candy Crew remix har en sjans Lady Gaga - Poker Face ->Overspillt Kobojsarna - Bambi ->Busslåt for Vintage ifjor The Lonely Island - Jizz In My Pants ->God sjanse, men ganske slow. Manian - Welcome To The Club Guru Josh - Project Infinity 2008 -> Overspillt, blir som når Destination Calabria ble foreslått ifjor Maskinen - Alla Som Inte Dansar Är Våldtäktsmän -> Ble foreslått ifjor Kick Fest - Hos Mig Lady Gaga - Just Dance ->old Dan Balan - Crazy Loop (Mm ma ma) Katy Perry - Hot N Cold Katy Perry - I Kissed A Girl Til dere som foreslår rock/metall: Dream on, kommer ikke til å skje de neste 20 år. Til du som foreslo paradise city, og NATURAL BLUES, har du noen gang rørt alkohol før? Endret 12. mars 2009 av Chrst Lenke til kommentar
JFM Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Tror jeg skal stemme på Baby Alice - Pina Colada Boy... Lenke til kommentar
Shiktu Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg Syns Russen burde gå for: http://www.youtube.com/watch?v=UTcgCa9KQ2A Blir nok enda bedre på fylla og! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå