Soundchaser Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 er det en grunn til at det alltid er en svensk sang? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 er det en grunn til at det alltid er en svensk sang? Basshunter er svensk og Kobojsarna er svenske. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Håper det blir Infinity, eller til nød Alle som inte dansar Edit: Sorry at jeg bumpa tråden. Men dette er jo aktuelt enda... Endret 19. januar 2009 av JFM Lenke til kommentar
toazty Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 infinity vinner lett, bare synd det er lite vocal i sangen. den sangen tar av på anlegg med god bass våt i trusa av å tenke på d Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 infinity vinner lett, bare synd det er lite vocal i sangen.den sangen tar av på anlegg med god bass våt i trusa av å tenke på d Haha, hold deg i nærheten av bussen vår hvertfall Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 nei nei. Dr. Alban - No Coke ftw Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) -- Endret 9. mars 2016 av dymoletratag Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) infinity vinner lett, bare synd det er lite vocal i sangen.den sangen tar av på anlegg med god bass våt i trusa av å tenke på d Haha, hold deg i nærheten av bussen vår hvertfall Sikker på at det er en dame du snakker til? Vel, hvis det er en mann som går i truse og i tillegg blir våt innimellom vil jeg anbefale en tur til psykolog/lege hvertfall Endret 21. januar 2009 av Mixel Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 La til Alla som inte dansar er voldtektsmenn - Maskinen, da det også er en sang som har blitt diskutert mye. Den ble diskutert mye da jeg var russ i 08 pga teksten. Er mange som har eller får vonde minner fra russetiden pga en del fyll og litt random sex og noen småvoldtekter man ikke hører så mye om. Så selv om jeg allerede har vært russ, håper jeg for all del at den sangen ikke blir valgt. Synes de kunne valgt noe annet enn svensk trance /tullball for en gangs skyld. Jeg hadde verdens kjipeste russetid, mest pga at jeg hører på metal, men det finnes da faen meg rockelåter man fint kan danse til eller synge med på. Istedet for å spille av crap. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hvilke nyere rockelåter kan man danse til? Satser på at det blir klaas eller noe annet housegreie. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hvilke nyere rockelåter kan man danse til? Satser på at det blir klaas eller noe annet housegreie. Det må ikke være nye låter.. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 selv om jeg ikke blir russ før til neste år kan jeg vel komme med noen ideer(?) alle ACDC sangen jeg har i samlingen funker ikke som dansemusikk, men skal se hva jeg kan finne av annet rock, jeg anser min musikk smak ganske spesiell så regner ikke med at noen av disse faller i smak, men hadde vært greit om man slipper gadonk donk spetaklet paradise city Se filmen hos Youtube pour some sugar on me Se filmen hos Youtube natural blues (fikk høre denne av en kamerat av meg og denne er egentlig ganske tøff) Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Litt av en remix den siste Loser - Angerfist Rock Hypnotic - Scope DJ La Passion - Gigi'D Agostiono Se filmen hos Youtube The riddle - Gigi'D Agostino Se filmen hos Youtube Eller så må det bli: Im in love - John the Wistler EDIT: La til navn Endret 21. januar 2009 av Gjest Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 vel, det er en russ som har laget den,så det var en annen grunn til at jeg syns det er en bra russelåt Lenke til kommentar
toazty Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 infinity vinner lett, bare synd det er lite vocal i sangen.den sangen tar av på anlegg med god bass våt i trusa av å tenke på d Haha, hold deg i nærheten av bussen vår hvertfall Sikker på at det er en dame du snakker til? Vel, hvis det er en mann som går i truse og i tillegg blir våt innimellom vil jeg anbefale en tur til psykolog/lege hvertfall haha.. våt i trusa er vel ikke helt bokstavlig ment.. menne.. psykolog er vel ikke rette doktoren å gå til hvis jeg blir våt i trusa Lenke til kommentar
toazty Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 bør vel være en ny låt som blir årets russelåt.. gigi d'agostino er fantastisk.. men old school.. er vel ikke akuratt gamle slagere som blir tatt med i kåringen av russelåt, Lenke til kommentar
DreamHeaven Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Hva med Kid Cudi - Day n nite (Crookers remix): http://www.youtube.com/watch?v=u5qcccB5-JM Eller ACDC - Thunderstruck (Crookers Remix): http://www.youtube.com/watch?v=wBpUbaqrOCM Eller Crooksers - Sveglia: http://www.youtube.com/watch?v=-Et6A3mmMzM...re=channel_page Endret 22. januar 2009 av DreamHeaven Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) så må vi ikke glemme russeklassikeren dj alligator-blow my whistle bitch fet house er det beste,ihvertfall på russetreffa. man driter egentlig i hva russelåten blir, i russebilen/bussen spiller man uansett de låtene man selv digger. Endret 22. januar 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 så må vi ikke glemme russeklassikeren dj alligator-blow my whistle bitch fet house er det beste,ihvertfall på russetreffa. Husker jeg var ved en videregående skole, 3 busser kom en buss satt den på Mens andre blei teipet rundt treet, barn på 13 - 12 år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå