P1ndy Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) De siste årene har russen valgt en russesang som blir en gjenganger i russetiden. De forrige russelåtene var: Russ 2006: Boten Anna - Basshunter Russ 2007: Kobojsarna - Sång om ingenting Russ 2008: Kobojsarna - Jag vet at du vill ha mig Russ 2009: ? Se gjerne i tråden om russelåt fra russ.no. Noen sanger som går igjen, på forumet til russ.no: Guru Josh Project - Infinity 2008 (Klaas Vocal Edit) Flo Rida ft. T-Pain - Low Se filmen hos Youtube Manian - Welcome To The Club Maskinen - Alla Som Inte Dansar Hva mener dere? Andre "favoritter"? Endret 12. desember 2008 av P1ndy Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Håper for guds skyld det ikke bli svensk FL Studio-fisledance produsert av folk som ikke vet hva EQ og compressor er forno og bruker de dårligste samplene fra Vengeance. Og heller ikke Infinity 2008. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Håper for guds skyld det ikke bli svensk FL Studio-fisledance produsert av folk som ikke vet hva EQ og compressor er forno og bruker de dårligste samplene fra Vengeance. +1 Håper også på noe under 130 BPM... Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 La til et par gjengangere fra russ.no. Personlig liker jeg de to første, den siste har jeg ikke hørt før, men jeg ser fort at man kan bli lei av de to første (er egentlig det i utgangspunktet). Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg veit hvertfall hva det skal gå i når jeg er russ.. Groovy, funky house all night long. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Syntes alt på listen er helt elendig. Og hva skjer med at det alltid blir en _svensk_ låt? Lenke til kommentar
SiljeAlex Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg syns Infinity er den som burde bli Russelåt 2009. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 tror infinity går ut på dato før russen rekker å komme igang Lenke til kommentar
SiljeAlex Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Tja. Er kanskje en mulighet det. Noen andre forslag jeg kan komme med er Rihanna - Disturbia Jean Elan - Where's your head at Ida Korr feat. Fedde le Grand - Let me think about it Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 La til Alla som inte dansar er voldtektsmenn - Maskinen, da det også er en sang som har blitt diskutert mye. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Guru Josh Project - Infinity 2008 (Klaas Vocal Edit), er en dritbra sang Men som nevnt ovenfor, går den nok ut på "dato" før Russen velger en ny låt. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 La til Alla som inte dansar er voldtektsmenn - Maskinen, da det også er en sang som har blitt diskutert mye. Håper for guds skyld ikke det blir den. Den er slitsom å høre på, i tillegg til at jeg ikke liker teksten (jeg danser ikke). Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Eneste sangen som er fengende er infinity som faktisk blir bra når en watter opp anlegget. Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 La til Alla som inte dansar er voldtektsmenn - Maskinen, da det også er en sang som har blitt diskutert mye. Seriøst? Kansje den værte sangen jeg har hørt i livet mitt...makan til crap!!! Lenke til kommentar
IceQueen24 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Er det bare meg synes Flo Rida ft. T-Pain - Low e farvoritt til Årets Russelåt 2009? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Dersom Low blir årets russesang, så mister jeg all min respekt for russefeiringen. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Tror flertallet liker infinity, raplåt har vel aldri vært russelåt før. Så satser på at det blir førstnevnte. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Hvorfor så dårlige sanger, nå har det vel egentlig ingenting å si. Folk vil nok spille av akkurat det de vil høre på, eller? Endret 13. desember 2008 av KnewtFan Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Russen er jo kjent for å like elendig musikk. Ser man på dekknavnslåtene i år må det nesten være konkuranse om å ha dårligst låt, herregud så mye elendig. T2 ft. Jodie - Heartbroken er vel mitt førstevalg for tiden, fengende låt man ikke blir sliten av. Men setter en knapp på at man klarer å få valgt en hip-hop låt i år, gjerne noe Adam Tensta Lenke til kommentar
toazty Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 welcome to the club now ,,, konge låt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå