alm0st Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hei! Jeg har nettopp oppgradert pcn min med en Q8200 cpu, Radeon HD 4850 skjermkort og 4 GB ram.. Men når jeg slår på pcn så slår den seg av noen få sekuder etter at den er ferdig med å starte. Så jeg lurer på om det kan komme av strømforsyninga.. Jeg har 430W Takk på forhånd! Lenke til kommentar
kjartana Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hei! Jeg har nettopp oppgradert pcn min med en Q8200 cpu, Radeon HD 4850 skjermkort og 4 GB ram.. Men når jeg slår på pcn så slår den seg av noen få sekuder etter at den er ferdig med å starte. Så jeg lurer på om det kan komme av strømforsyninga.. Jeg har 430W Takk på forhånd! Hva legger du i "ferdig med å starte"? Kommet inn i Windows? Har du mange harddisker eller annet som bruker mye strøm i oppstarten. Har du temperaturovervåking på PCen? Lenke til kommentar
alm0st Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Kommet inn i windows ja .. Jeg har bare en harddisk og ikke temp.overvåking heller Lenke til kommentar
kjartana Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Kommet inn i windows ja .. Jeg har bare en harddisk og ikke temp.overvåking heller Da burde 430W holde. Ihvertfall om den er i orden. Sikker på at ikke BIOS har temp-overvåking? En kamerat endret min en gang helt ned til 37 grader. Noe som medførte at maskinen min knapt kom på før den stoppa. Syntes ikke spøken var så morsom jeg da, men han hylte av latter når jeg ringte for å få support Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Tjo, spørs vel hva slags 430W det er. Merke og modell? Og er den gammel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå