TST Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Væpnet med pisk, revolver, oneliners og stort sett alle andre våpen han kommer over skal Indiana Jones igjen redde verden. Om du er fanatisk fan av både Indiana Jones og plattformspill kan kanskje dette spillet være noe for deg, men de gamle adventurespillene har både bedre humor, bedre plot, mindre linjært gameplay og mer av "Indiana Jones"-følelsen. http://www.gamer.no/omtaler/indiana_jones_..._emperors_tomb/ Lenke til kommentar
Danny Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 grei artikkel,har ikke prøvd spille men fleste sier det er skuffende dårlig,men er uenig at du sier maskin kravene er kraftige det er ganske standard idag,fleste spill krever minium 700mhz Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 grei artikkel,har ikke prøvd spille men fleste sier det er skuffende dårlig,men er uenig at du sier maskin kravene er kraftige det er ganske standard idag,fleste spill krever minium 700mhz Når jeg sier maskinkravene er relativt høye refererer jeg først og fremst til grafikkkortkravet, men jeg synes også prosessorkravene virker urimelig høye i forhold til grafikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg