Tumbleweed Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Folkens: Skaffet meg nettopp HD-tuneren fra Canal Digital (ikke den med opptaksfunksjon) Den funker veldig bra, men jeg savner automatikken fra CDC 5050-modellen når det gjelder å velge full screen. Nå må jeg velge dette manuelt hele tiden (også etter reklamepauser på feks TV3 (som går i full screen)), der 5050 automatisk justerte formatet. Er det noen som har funnet ut av dette? En annen ting: i mangel av kabler brukte jeg scart til audio for å koble lyd over anlegget. Denne tuneren har dedikerte utganger til en normal stereoforsterker. Jeg brukte scart - audio på 5050'en også, men der kunne jeg styre volumet via tuneren. Anyone? Endret 11. desember 2008 av Tumbleweed Lenke til kommentar
Bobben1 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Folkens: Skaffet meg nettopp HD-tuneren fra Canal Digital (ikke den med opptaksfunksjon) Den funker veldig bra, men jeg savner automatikken fra CDC 5050-modellen når det gjelder å velge full screen. Nå må jeg velge dette manuelt hele tiden (også etter reklamepauser på feks TV3 (som går i full screen)), der 5050 automatisk justerte formatet. Er det noen som har funnet ut av dette? En annen ting: i mangel av kabler brukte jeg scart til audio for å koble lyd over anlegget. Denne tuneren har dedikerte utganger til en normal stereoforsterker. Jeg brukte scart - audio på 5050'en også, men der kunne jeg styre volumet via tuneren. Anyone? Med den softwaren boksen har nå så må du velge å "forvrenge" bildet manuelt hver gang med HD knappen på fjernkontrollen. Dette fungerer MYE bedre med HDPVR'en siden den husker settingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå