Gå til innhold

Spørsmål om funksjoner på CD's HD-tuner

Anbefalte innlegg

Folkens:

Skaffet meg nettopp HD-tuneren fra Canal Digital (ikke den med opptaksfunksjon)

Den funker veldig bra, men jeg savner automatikken fra CDC 5050-modellen når det gjelder å velge full screen. Nå må jeg velge dette manuelt hele tiden (også etter reklamepauser på feks TV3 (som går i full screen)), der 5050 automatisk justerte formatet.

Er det noen som har funnet ut av dette?

En annen ting: i mangel av kabler brukte jeg scart til audio for å koble lyd over anlegget. Denne tuneren har dedikerte utganger til en normal stereoforsterker. Jeg brukte scart - audio på 5050'en også, men der kunne jeg styre volumet via tuneren.

Anyone?

Endret av Tumbleweed
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Folkens:

Skaffet meg nettopp HD-tuneren fra Canal Digital (ikke den med opptaksfunksjon)

Den funker veldig bra, men jeg savner automatikken fra CDC 5050-modellen når det gjelder å velge full screen. Nå må jeg velge dette manuelt hele tiden (også etter reklamepauser på feks TV3 (som går i full screen)), der 5050 automatisk justerte formatet.

Er det noen som har funnet ut av dette?

En annen ting: i mangel av kabler brukte jeg scart til audio for å koble lyd over anlegget. Denne tuneren har dedikerte utganger til en normal stereoforsterker. Jeg brukte scart - audio på 5050'en også, men der kunne jeg styre volumet via tuneren.

Anyone?

Med den softwaren boksen har nå så må du velge å "forvrenge" bildet manuelt hver gang med HD knappen på fjernkontrollen.

Dette fungerer MYE bedre med HDPVR'en siden den husker settingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...