ecolized Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 er xd.no noe grei butikk å kjøpe ifra? jeg skal kjøpe sony HDR-SR12E. som ligger på noe over 8500 på de fleste steder(ifølge prisguide) men på xd flesket de til med 6500 kr:S så også at samme kamera bare med 60 gb mindre HDD kostet 7800kr... sto ingenting om tilbud Lenke til kommentar
sull Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg kjøpte en TV der en gang for broren min og det tok evigheter før de leverte den. Den var ikke på lager da jeg bestilte og de skrev en dato for når de forventet å få den inn. Hver gang den datoen kom som sto der, forandret de den til en dato et par dager framover. Dette gjorde de ca 5 ganger, så det tok ca 2 mnd før broren min fikk TVen. Så husk, hvis varene ikke er på lager, vær klar for a hell of a ride. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 XD.no ligger under Komplett, men er fortsatt drevet av samme menneskene som driver MPX.no (som også ligger under Komplett-konsernet) Lenke til kommentar
ecolized Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 lol også he de forskjellige priser:S whats the point? Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Har gode erfaringer med XD.no. Leverer kanskje litt senere enn f.eks. MPX etter min erfaring. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 At de leverer noe senere enn andre butikker er da ikke noe problem når prisen er lavere. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg bestilte julegaver fra XD en kveld. Dagen etter ble de sendt. Jeg synes de er ganske raske da. Mange nettbutikker bruker flere dager på å sende ut varene. Lenke til kommentar
ecolized Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 nå hadde de selvfølgelig fjernet filmkamerat jeg hadde tenkt å kjøpe.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg kjøpte en TV der en gang for broren min og det tok evigheter før de leverte den. Den var ikke på lager da jeg bestilte og de skrev en dato for når de forventet å få den inn. Hver gang den datoen kom som sto der, forandret de den til en dato et par dager framover. Dette gjorde de ca 5 ganger, så det tok ca 2 mnd før broren min fikk TVen. Så husk, hvis varene ikke er på lager, vær klar for a hell of a ride. Ja, fortell meg en nettbutikk som ikke gjør det... Kjøpte en bærbar der en gang pga suveren pris. Ikke hatt noen problemer. God service også. Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 XD = MPX. Og det er som det står på sidene, XD.no tilbyr deg et attraktivt utvalg av bestselgere innen data, foto/video, mobil/GPS, lyd/bilde og spill. Poenget er å ha et begrenset utvalg, som fører til lite vedlikehold på sidene og lite "greier" i det store og hele. Og poenget med alt det igjen er å kunne tilby enkelte populære produkter til priser som kommer bra ut på diverse prisbarometre o.l. på nett. Mange ser kun på pris, da kommer XD bra ut. Skal du ha utvalg er det andre steder som gjelder. Moralen er : XD = MPX = Komplett (give or take). Samme greiene alt sammen, men finner du produktet du vil ha på XD er det sannsynligvis billigst der Lenke til kommentar
edge Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 XD er imo den beste norske nettbutikken. God kundeservice, gode priser og god på både levering og retur. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 XD har jeg god erfaring med. Meget billig fraktalternativ, pluss at de er generelt billige og leverer varene raskt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå