Gå til innhold

er xd.no tess

ecolized

Anbefalte innlegg

er xd.no noe grei butikk å kjøpe ifra? jeg skal kjøpe sony HDR-SR12E. som ligger på noe over 8500 på de fleste steder(ifølge prisguide) men på xd flesket de til med 6500 kr:S så også at samme kamera bare med 60 gb mindre HDD kostet 7800kr... sto ingenting om tilbud

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte en TV der en gang for broren min og det tok evigheter før de leverte den. Den var ikke på lager da jeg bestilte og de skrev en dato for når de forventet å få den inn. Hver gang den datoen kom som sto der, forandret de den til en dato et par dager framover. Dette gjorde de ca 5 ganger, så det tok ca 2 mnd før broren min fikk TVen. Så husk, hvis varene ikke er på lager, vær klar for a hell of a ride.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Jeg kjøpte en TV der en gang for broren min og det tok evigheter før de leverte den. Den var ikke på lager da jeg bestilte og de skrev en dato for når de forventet å få den inn. Hver gang den datoen kom som sto der, forandret de den til en dato et par dager framover. Dette gjorde de ca 5 ganger, så det tok ca 2 mnd før broren min fikk TVen. Så husk, hvis varene ikke er på lager, vær klar for a hell of a ride.

Ja, fortell meg en nettbutikk som ikke gjør det...

Kjøpte en bærbar der en gang pga suveren pris. Ikke hatt noen problemer. God service også.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

XD = MPX. Og det er som det står på sidene, XD.no tilbyr deg et attraktivt utvalg av bestselgere innen data, foto/video, mobil/GPS, lyd/bilde og spill.

Poenget er å ha et begrenset utvalg, som fører til lite vedlikehold på sidene og lite "greier" i det store og hele. Og poenget med alt det igjen er å kunne tilby enkelte populære produkter til priser som kommer bra ut på diverse prisbarometre o.l. på nett.

Mange ser kun på pris, da kommer XD bra ut. Skal du ha utvalg er det andre steder som gjelder.

Moralen er : XD = MPX = Komplett (give or take). Samme greiene alt sammen, men finner du produktet du vil ha på XD er det sannsynligvis billigst der :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...