lektroluv Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hvor er Left 4 Dead? Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Vurderer PC-spill til småbrødre på 12 og 15, men her var det stort sett spill med anbefalt aldersgrense 18 år og det får de ikke. Noen forslag? Broren din på 15 regner jeg med vil takle litt vold... Lenke til kommentar
En græll grill Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Vurderer PC-spill til småbrødre på 12 og 15, men her var det stort sett spill med anbefalt aldersgrense 18 år og det får de ikke. Noen forslag? Kanskje Prince of Persia er en god ide. (12+) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Svar til lillehagen..hvis du har 280 GTX er det også lurt å ha en flerkjerneprossesor som takler 3.0GHz og mint 4 Gb ram.... nytter ikke å bare ha ett bra skjermkort når GTA IV krever så mye. Endret 11. desember 2008 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Morghus Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Unngå GTA IV. Ihvertfall inntil videre. Dei MÅ patche det siden dei har tenkt å ekspandere på spelet i framtida. Slik som det er så er det alt for dårlig på alt for mange måter. Spel som eg anbefaler over alle er: Fallout 3, rett og slett fantastisk nesten uansett ka du vil med eit spel. Sins of a Solar Empire om du har lyst på ein multiplayer som du kan leike med og kjøre på LAN i evigheter. World of Goo om du liker flash-spel som er steike gøy, og kunne tenkt deg å støtte indie utviklere. Audiosurf om du liker racing utenom det vanlige, og liker å støtte indie utviklere Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 God artikkel! Nå vet jeg hva jeg skal kjøpe... Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Broren din på 15 regner jeg med vil takle litt vold... Han minste ender alltid opp med å spille hva han neste får, derfor ingen 18års spill. Kanskje Prince of Persia er en god ide. (12+)Ja, takker! Lenke til kommentar
Cookie1 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg testa det senest i dag, huff og huff som det lagget Og jeg har GTX 280... Når det gjelder akkurat GTA IV virker det som om det er et spill som ikke er avhengig av grafikkortet i det hele tatt. Går nok 90% på prosessoren om det lagger eller ikke. Lenke til kommentar
Mcclane Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Vurderer PC-spill til småbrødre på 12 og 15, men her var det stort sett spill med anbefalt aldersgrense 18 år og det får de ikke. Noen forslag? Synn du ikke har PS3. LittleBigPlanet passer til alle! Er så gjenomført dust at jeg elsker det:D Årets beste spill fra min side. Forslag til PC spill må være Spore kanskje? Ikke prøvd det, men har fått passe god kritikk og har 12+, eller Lego Batman, for jeg digget disse lego-spillene da jeg var ung, eller så har vi jo FM og Fifa hvis de digger fotball. Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg testa det senest i dag, huff og huff som det lagget Og jeg har GTX 280... Når det gjelder akkurat GTA IV virker det som om det er et spill som ikke er avhengig av grafikkortet i det hele tatt. Går nok 90% på prosessoren om det lagger eller ikke. Takk for svaret Da er det bare å ønske seg en ny prosessor til jul Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Mine "klamme julehender"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg