Uranos Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Disse knallgode spillene egner seg svært godt som høyt elskede pakker under treet. Les mer Lenke til kommentar
Romis Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Vurderer å Kjøpe Grand Theft Auto IV til PC. Er det noen som har hatt noen positive opplevelser angående dette spillet? Har hørt mye dårlig om det. Endret 11. desember 2008 av Romis Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg testa det senest i dag, huff og huff som det lagget Og jeg har GTX 280... Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hvor avansert er egentlig Football Manager 09? Har vurdert å kjøpe dette til faren/ broren min, men vet ikke om det er noe poeng dersom det vil ta timesvis å sette seg inn i. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 hvor er midnight club LA, Burnout Paradise og Grid? Lenke til kommentar
StreptoOld Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 FM 09 har i alle fall demo på steam om du vil prøve det Wwwerner Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Ah, det tenkte jeg ikke på! Laster den ned nå. Lenke til kommentar
caen2812 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Synes virkelig resistance 2 fortjente en plass her. Forferdelig bra spill mener jeg, løp å kjøp. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Vurderer PC-spill til småbrødre på 12 og 15, men her var det stort sett spill med anbefalt aldersgrense 18 år og det får de ikke. Noen forslag? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 hvor er midnight club LA, Burnout Paradise og Grid? Artikkelen ville ikke kommet ut før jul hvis de skulle hatt med alle spill folk synes er bra. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Det var en ufattelig "mann/gutt" dominert liste må jeg si. Har du virkelig tatt en utenforstående stilling til denne listen lurer jeg på. Snakket med samtlige spill butikker her jeg bor, og leke butikker og alle av dem fortalte meg at Singstar ABBA selges unna som bare det. Sikkert pga Mamma Mia filmen. Dette vet jeg pga jeg selv måtte løpe overalt for å skaffe den til gave. Var stress å skaffe. Endret 11. desember 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
Sverre. Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Lillehagen.no: At GTA IV lagger og ser jævlig ut skyldes ein bug som skal patches snart. Så dette er ingen grunn til og la være å kjøpe spillet. Romis: Spillet er som tidligere GTA spill, bare oppgradert på veldig mange punkter. Lenke til kommentar
sphaa Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Mitt tips til dere: Ikke gi bort GTA4 (pc) i julegave! Å gi bort problemer på selveste julaften er råttent gjort! Spillet er fullt av feil, og krever et monster av en pc for å spille. Jeg har kommet ca 8% ut i spillet, men nå krasjer det hele tiden. Det er så irreterende fordi spillet i seg selv er utrolig kult. Årets beste spill for min del, men når det er så mye feil med spillet er det desverre ikke verd ei krone. Ikke gi dette til noen du er glad i Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Ikke gi dette til noen du er glad i Perfekt til bruttern! Lenke til kommentar
sureup Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hehe GTA IV på pc er så jævlig fett at jeg syntes så utrolig synd på de som har problemer. Selv så har jeg Vista 64bit og det funker perfekt her hos meg. Jeg kjører det på helt grei grafikk med spillbar fps (1 år gammel pc). Grafikkproblemer som skjedde litt uti spillet ble fikset for min del i nvidia sin driver; 180.84 som ble lansert spesielt for GTA IV. Har hatt litt problemer med live tjenesten men det driter jeg i Lenke til kommentar
Sverre. Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Du leste tydeligvis ikkje posten min Sphaa Lenke til kommentar
sphaa Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Jo jeg leste posten din, og det var vel en respons det den. Det er store problemer med GTA. Jeg tviler på av de klarer å fikse alt i den først patchen. Kanskje det tar måneder før alle problemene er borte. Jeg unner ingen den følelsen jeg har fått av GTA. Når jeg begynnte å spille spillet fikk jeg en skikkelig god følelse. Dette var noe jeg hadde lyst å bruke de neste ukene på, uten tvil. Men nå, bare 8% ut i spillet sitter jeg der uten mulighet for å spille pga av feil. Det er som om verdens vakreste jente skulle komme inn på rommet ditt, starte en sexy striptease, finne fram kondomen også gå å knulle bror din i stedet. Endret 11. desember 2008 av sphaa Lenke til kommentar
Sverre. Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Det er ein veldig stor grunneleggende feil, når de fikser denne skal det visst fjerne all laggen og du får den grafikken du har pc til. Lenke til kommentar
Sceptrum Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Bedt om Fallout 3 i julegave og får det nok. Søskenene mine er greie sånn sett Lyst på Red Alert 3, men er av prinsipp imot DRM-løsninger som det bruker (og fjerning av LAN Coop for å tukte piratene). Lenke til kommentar
sphaa Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Sverre, Les dette: http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3171703 Tror det bare er rykter, men allikevel... Edit:Der står ingenting om mitt memoryleak problem Endret 11. desember 2008 av sphaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg