uNF Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Kjøpte dette spillet til releasedato og ble mildt sagt skuffet. Spillet hakker og er helt ubrukelig iforhold til hva et bilspill bør levere. Er det noen pressemelding fra EA ang. dette? Noen som vet om EB games bytter inn og om man feks kan bytte det mot et annet "brukt" spill? Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 helt enig er det mest skuffende spillet jeg noen gang har spilt ga det 10 hele minutter Lenke til kommentar
dannad Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg unngikk fella ved å lese noen omtaler Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Har det på PSP og spillt ca 50% igjennom. Grei skuring. Lenke til kommentar
uNF Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg kjørte ett brett og nå ligger det og støver. Hørt det er bedre mtp framerate på feks xbox360. Tips til å få bytta det i et annet spill? Ebgames? Har de gode dealer på å bytte ganske nye spill? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Skal du ha bilspill: Burnout Paradise. Punktum. ja, EB mener jeg bytter inn, men for all del, bytt det inn i Burnout, mer morro i et bilspill skal du lete lenge etter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå