runejors Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Hei får en liksom warning om at jeg har trojan.zlob opp på skjermen. får da ikke startet IE uen en advarsel. sier jeg fortsett uten fix- stenger den ned har prøvd det meste av Sywade , ADaware etc. men de finner ikke denne trojaneren. hvordan skal jeg få dette fikset Endret 16. desember 2008 av runejors Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 kan du følge guiden som er linket øverst i signaturen min tror du ? Lenke til kommentar
runejors Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 kan du følge guiden som er linket øverst i signaturen min tror du ? ja holder nå på med å kjøre Malware. fant endel greier ved hurtig scann. jeg er dog nødt til å kjøre i safe modus. ellers så fikk den ikke oppdatert databasen. kjører nå full scan skal jeg kjøre combo fix etterpå ? Lenke til kommentar
runejors Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 jepp får en feilmelding fra Malwarebyte, errorcode 731(0,9) fått den 2 ganger Lenke til kommentar
runejors Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) jepp vedlagt er combofix logg og hijack log.txt hijackthis.txt Endret 11. desember 2008 av runejors Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 prøv i sikkerhets modus. trykk F8 mange ganger under oppstart Lenke til kommentar
runejors Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 prøv i sikkerhets modus. trykk F8 mange ganger under oppstart alt er kjørt i sikkerhetsmodus med nettverk Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 kjenenr du til denne mappen? c:\programfiler\MortimerBeckettTimeParadox_at Lenke til kommentar
runejors Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 kjenenr du til denne mappen? c:\programfiler\MortimerBeckettTimeParadox_at Nei. slettes ? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Trykk Start - Alle Programmer - Tilbehør - Notisblokk Kopier og Lim inn teksten i kodeboksen nedenfor, inn i Notisblokken: File:: c:\windows\IsUn0414.exe Folder:: c:\programfiler\MortimerBeckettTimeParadox_at Lagre det som CFScript på Skrivebordet Dra CFScript over ComboFix.exe som ligger på Skrivebordet, slik animasjonen nedenfor viser. Dette vil starte ComboFix igjen. Hvis maskinen ber om en omstart, lar du den gjøre det med én gang. Post innholdet til ComboFix.txt inn i ditt neste svar på forumet. Lenke til kommentar
runejors Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Trykk Start - Alle Programmer - Tilbehør - Notisblokk Kopier og Lim inn teksten i kodeboksen nedenfor, inn i Notisblokken: File:: c:\windows\IsUn0414.exe Folder:: c:\programfiler\MortimerBeckettTimeParadox_at Lagre det som CFScript på Skrivebordet Dra CFScript over ComboFix.exe som ligger på Skrivebordet, slik animasjonen nedenfor viser. Dette vil starte ComboFix igjen. Hvis maskinen ber om en omstart, lar du den gjøre det med én gang. Post innholdet til ComboFix.txt inn i ditt neste svar på forumet. tok tid å kjøre denne men her er rapport log.txt Lenke til kommentar
runejors Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Trykk Start - Alle Programmer - Tilbehør - Notisblokk Kopier og Lim inn teksten i kodeboksen nedenfor, inn i Notisblokken: File:: c:\windows\IsUn0414.exe Folder:: c:\programfiler\MortimerBeckettTimeParadox_at Lagre det som CFScript på Skrivebordet Dra CFScript over ComboFix.exe som ligger på Skrivebordet, slik animasjonen nedenfor viser. Dette vil starte ComboFix igjen. Hvis maskinen ber om en omstart, lar du den gjøre det med én gang. Post innholdet til ComboFix.txt inn i ditt neste svar på forumet. tok tid å kjøre denne men her er rapport noen som kan hjelpe meg ?? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 får du kjørt Mbam fra sikkerhetsmodus/normal modus? hvis erroren kommer opp avinnstaler mbam og innstaler Mbam igjen Lenke til kommentar
runejors Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 får du kjørt Mbam fra sikkerhetsmodus/normal modus? hvis erroren kommer opp avinnstaler mbam og innstaler Mbam igjen skal prøve i gjen. skal poste bilde av feilmeldingen fra "defender" Lenke til kommentar
runejors Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 får du kjørt Mbam fra sikkerhetsmodus/normal modus? hvis erroren kommer opp avinnstaler mbam og innstaler Mbam igjen skal prøve i gjen. skal poste bilde av feilmeldingen fra "defender" da har jeg kjørt rn ny mbam foreløpig ingen trojaner:) må vel regne saken for løst. skal jeg sende en ny log fra Combofix før vi avslutter? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Trykk Start - Alle Programmer - Tilbehør - Notisblokk Kopier og Lim inn teksten i kodeboksen nedenfor, inn i Notisblokken: File:: c:\windows\_delis32.ini Lagre det som CFScript på Skrivebordet Dra CFScript over ComboFix.exe som ligger på Skrivebordet, slik animasjonen nedenfor viser. Dette vil starte ComboFix igjen. Hvis maskinen ber om en omstart, lar du den gjøre det med én gang. Post innholdet til ComboFix.txt inn i ditt neste svar på forumet. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 får du kjørt Mbam fra sikkerhetsmodus/normal modus? hvis erroren kommer opp avinnstaler mbam og innstaler Mbam igjen skal prøve i gjen. skal poste bilde av feilmeldingen fra "defender" da har jeg kjørt rn ny mbam foreløpig ingen trojaner:) må vel regne saken for løst. skal jeg sende en ny log fra Combofix før vi avslutter? Ja, hadde vært fint å få sett alt av MBAM-logger (ref. veiledningen som submit linker til) også. Også kommer det en ny combofix-logg sammen med det Submit skrev i innlegget rett ovenfor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå