Brumund Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Har noen erfaring med Nissin Speedlite Di-622 eller Nissin blits generelt? Hyggelig pris (ca 1300,-)men er den dårlig er det ikke store poenget å bry seg med... Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hadde den vært bra hadde folk kjøpt den, men det gjør de åpenbart ikke Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Er det julestemning som har gjort sin innpass hos deg siden du kikker på nisse..eh nissinblitser. Etter det jeg har hørt så har dem ganske dårlig byggekvalitet. Lenke til kommentar
grizley Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Har noen erfaring med Nissin Speedlite Di-622 eller Nissin blits generelt? Hyggelig pris (ca 1300,-)men er den dårlig er det ikke store poenget å bry seg med... Jeg har en Di-622 for Canon, og jeg er fornøyd med min :)Byggkvalitet er kanskje ikke allverden, men uansett skal du jo behandle fotoutstyr pent slik at det ikke blir ødelagt Enkel å bruke er den og. Endret 11. desember 2008 av grizley Lenke til kommentar
Brumund Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Jeg har en sb-600 så for meg er det ikke aktuelt (og samboeren min har en sb-400 som hun er fornøyd med...). Fikk bare spørsmålet fra en jeg jobber med og måtte svare at jeg ikke hadde peiling. Tenkte kansje noen på forumet hadde noe å si om den... Så grizley, en ok blitz for penga men man får det man betaler for i henhold til byggekvalitet? Endret 11. desember 2008 av Brumund Lenke til kommentar
onslow123 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Brukte SB-600 ligger på drøye tusenlappen. Tror jeg hadde gått for det. Skal du først kjøre billig, så kjøp en eldre SB-24 el.l. Får de for rund 500,- Kraftigere blitz for pengene får du ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå