elasticeye Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Har nettopp skaffet meg et Nikon D90 og trenger kritikk til bildene mine. Har lekt meg litt med HDR og tok dette i dag, kl 14.30. Bildene ble tatt i RAW, 3 stk med stativ. Endret 11. desember 2008 av elasticeye Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Hm. Litt høy glorie-faktor rundt bygningene, spør du meg. Du burde få en jevnere overgang til himmelen, det blir veldig synlig at det er to forskjellige eksponeringer. Og jeg synes den mørke venstresiden på Peppes ikke blir så pent. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Den lille stolpen som stikker opp nederst i bildet kunne du kanskje croppet bort.... ellers et kult motiv, og det er det som er vanskelig å finne. Lenke til kommentar
elasticeye Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Hm. Litt høy glorie-faktor rundt bygningene, spør du meg. Du burde få en jevnere overgang til himmelen, det blir veldig synlig at det er to forskjellige eksponeringer. Og jeg synes den mørke venstresiden på Peppes ikke blir så pent. Takk for tilbakemld. Er enig med deg, men får ikke gjort noe pga slettet org.filene. Her er et til av elva, men fra en annen vinkel: Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Dette synes jeg var en bedre vinkel!! Endret 11. desember 2008 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Kanskje litt i overkant HDR. men får ikke gjort noe pga slettet org.filene.Det gjør man bare ikke Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Synes de stygge gloriene ødelegger for mye.. Lenke til kommentar
Ardisrawr Skrevet 12. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 Er enig i at det ble litt vell mye HDR, selv om bildene ser veldig mye bedre ut i full størelse enn små. Kult konsept, ble bare litt mye, likte det frste bildet egentlig men hadde kanskje sett bedre ut hvis du klippet bort peppes? Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 12. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 fett bilde, men altfor mye HDR som de sier. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 13. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2008 Fint bilde, men synes den Peppes bygningen ødela litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå